شهردار اصفهان گفت: در 9 ماهه ابتدای سال جاری بالای 3 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری از بخش خصوصی در پروژه‌های شهری داشته‌ایم.

به گزارش مرور نیوز از اصفهان، جمالی‌نژاد  در مراسم افتتاح استخر گلسار اصفهان اظهار کرد: سال‌های سال، محور توسعه شهر اصفهان صنایع آن بوده‌اند اما این رویکرد توسعه تغییر کرده است.

وی افزود: اصفهان در سال 1400 تبدیل به یک شهر دانش محور و پایتخت گردشکری خواهد شد و رویکرد مدیران شهری هم با آن تغییر خواهد کرد؛ امروز رویکرد صیانتی و رویکرد تاسیسی را در مدیران شهری اصفهان داریم که یقینا در این حوزه‌ها افراد سرمایه‌گذار می‌تواند بسیار ارزشند باشد.

شهردار اصفهان با بیان این که از سال گذشته 150 پروژه مشارکتی در اصفهان رقم خورده است، تصریح کرد: شب گذشته در گفت‌وگویی که با شهردار شیراز داشتم، اعلام کرد پروژه‌های مشارکتی آن‌ها یک‌دهم اصفهان است.

وی اضافه کرد: در 9 ماهه ابتدای سال جاری بالای 3 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری از بخش خصوصی در پروژه‌های شهری داشته‌ایم و این نشان می‌دهد که شهرداری اصفهان در این زمینه موفق بوده است.

جمالی‌نژاد تاکید کرد: در کنار شهرداری اصفهان بخش خصوصی همیشه این ارگان را همراهی کرده است، پروژه استخر گلسار دارای این ویژگی است و کمتر مهمان خارجی به اصفهان می‌آید که از آن تعریف نکند.