معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: همزمان با ایام سوگواری در رثای شهادت حضرت زهرا(س) ویژه برنامه سوگواری یاس نبوی در 344 امامزاده عظیم الشان استان اصفهان برگزار می شود.

به گزارش مرور نیوز اصفهان ، حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری اظهار داشت: برکات و آثار وجودی آن حضرت چنان است که پس از گذشت قرن ها همچنان میلیون ها انسان را مجذوب خود کرده و به عنوان اسوه جهانی دنیا و آخرت شناخته شده اند.

وی افزود: بحث از زندگانی و سیره ی معصومین(ع) به ویژه حضرت صدّیقه ی کبری، فاطمه ی زهراء(سلام الله علیها) دارای آثار و برکاتی است که از جمله آنان تفکر و اندیشه، عبرت آموزی، تقویت ایمان، الگو گرفتن، درس وحدت، ریشه یابی و حل مشکلات، احیای دین و ایمان، ارتباط با بزرگان و درس دین داری و تقوا می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری گفت: اداره اوقاف و امور خیریه نیز در راستای ترویج زندگی به سبک اسلامی و الگوسازی از سیره ائمه اطهار(ع) ویژه برنامه سوگواره یاس نبوی را با هدف و رویکرد تبدیل بقاع متبرکه به قطب های فرهنگی در جوار حرم مطهر 344 بقعه و امامزاده عظیم الشان استان اصفهان برگزار می کند.

وی در ادامه به برنامه های این سوگواره اشاره کرد و گفت: در این سوگواره 91 همایش رهروان یاس نبوی، برگزاری شام غریبان حضرت زهرا(س) در جوار 168 امامزاده واجب التکریم، برپایی 52 خمیه معرفت در جوار بقاع متبرکه، برپایی 51 غرفه مشاوره خانواده و پاسخگویی به مسائل شرعی در امامزادگان سراسر استان، قرائت زیارتنامه فدکیه و خطبه های حضرت در جوار 199 امامزاده عظیم الشان که این برنامه ها با مشارکت و همکاری 207 مبلغ بومی و 16 مبلغ اعزامی از قم برگزار می شود.