مدیر امور اجتماعی و مشارکتهای مردمی شهرداری اصفهان گفت: بیش از 15 هزار قطعه کارت خرید هدیه 300 هزار ریالی در میان دانش آموزان کم بضاعت اصفهانی تا اوایل اسفند ماه سال جاری توزیع می شود.

به گزارش مرور نیوز از اصفهان ، مهدویان فر در جلسه کمیته مساعدت به دانش آموزان کم بضاعت شهر اصفهان افزود: شهرداری اصفهان در آستانه فرارسیدن سال جدید این تعداد قطعه کارت خرید را با هدف حمایت از دانش آموزان کم بضاعت در اختیار نمایندگان سازمان های حمایتی قرار می دهد.

وی اعلام کرد: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر اصفهان و بندهای مندرج در صورت جلسه کمیته مساعدت این کارت ها بر طبق فهرست اسامی ارائه شده توسط سازمان بهزیستی ، کمیته امداد امام خمینی ( ره ) و اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تا اواخر اسفند ماه توسط مسئولان توزیع در اختیار دانش آموزان کم بضاعت شهر اصفهان قرار خواهد گرفت.

مهدوان فر با اشاره به جامعه هدف در نظر گرفته شده در این طرح، گفت: این کارت ها در سه فاز، فاز اول آن توزیع در میان دانش آموزان کم بضاعت تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ( ره ) و بهزیستی، فاز دوم توزیع در میان دانش آموزان مشغول به تحصیل در مدارس دولتی و دانش آموزان طرح رافع در مدارس غیر انتفاعی و فاز سوم توزیع در میان دانش آموزان تحت حمایت خیریه ها و سمن های حمایتی توزیع می شود.

مدیر امور اجتماعی و مشارکتهای مردمی شهرداری اصفهان افزود: سازمان های توزیع کننده با در نظر گرفتن تدابیر ویژه و هماهنگی های لازم تلاش کنند توزیع کارت ها به گونه ای صورت پذیرد که هیچ گونه هم پوشانی اتفاق نیفتاده و به دانش آموزان نیازمند تنها از سوی یک سازمان ، کارت اهدا شود تا از این طریق جمعیت بیشتری مشمول این طرح حمایتی شوند.