اردبیل – شهردار اردبیل از اجرای عملیات ترمیم و اصلاح آسفالت آسیب دیده معابر بویژه خیابان های اصلی شهر اردبیل در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از شهرداری اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در بازدید از کارخانه آسفالت شهرداری اردبیل تاکید کرد: در اولین فرصت عملیات چاله پرکنی در مسیرهای اصلی شهر نیز با استفاده از دستگاه فلکس آغاز خواهد شد.

وی با تاکید بر آمادگی کارخانه آسفالت و سنگ‌شکن شهرداری اردبیل با تمام توان برای تولید و پخش آسفالت، از آغاز فعالیت تولید و پخش آسفالت در اولین فرصت با مساعد شدن شرایط جوی خبر داد.

شهردار اردبیل تصریح کرد: نزدیک به 200 هزار تن لاشه سنگ از معدن های متفاوت از اول مهر ماه تا به امروز جمع و به کارخانه حمل شده است که از این میزان نزدیک به 90 هزار تن فراوری شده است.

وی در عین حال با اشاره به تولید و پخش 148هزار و 600 تن آسفالت طی نه ماهه اول سال افزود: فرآیند تولید و پخش آسفالت در معابر اصلی و فرعی سطح شهر با فعالیت سه کارخانه با ظرفیت اسمی ۸۰، 120 و 160 تنی انجام می گیرد.

لطف‌اللهیان اجرای عملیات ترمیم آسفالت معابر اردبیل را با استفاده از پیمانکاران لکه گیر برشمرد و عنوان کرد: امیدواریم با بهبود شرایط جوی این عملیات در گستره سطح شهر اجرا و رضایت شهروندان را در پی داشته باشد.