رییس اتاق بازرگانی اصفهان در یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان گفت: دولت با اختصاص تسهیلات ویژه برای کارآفرینان می تواند علاوه بر رونق تولید با بحران بیکاری مقابله کند .

به گزارش مرور نیوز از اصفهان ، سهل‌آبادی گفت: کارآفرینان در ظاهر فقط ایجاد اشتغال نمی‌کنند اما اشتغال را به همراه دارند.

 وی  به کمبود کمک‌های مالی در راستای کمک به کارآفرینان اشاره کرد و گفت: کارآفرین فکر و ایده دارد ولی کمک درخوری برای توسعه فعالیت آن‌ها صورت نگرفته است.

 سهل آبادی با اشاره به اختلاف طبقات در فضای اقتصادی ایران گفت:کارگران شرایط سختی دارند و اختلاف طبقاتی به اوج خودش رسیده است؛ اگر امروزه مشکلات اصفهان گوشزد می‌شود به دلیل پیشگیری از مشکلات سخت آتی است که در صورت نادیده گرفتن بروز پیدا می‌کند.

رییس خانه صنعت،معدن و تجارت ایران در بخشی از سخنان خود از افزایش میزان سپرده متقاضیان وام از 15 به 20 درصد گفت:بلوکه شدن 20 درصد تسهیلات بانکی  فعالان اقتصادی نمی تواند تصمیم برای بهبود فضای کسب و کار و تامین نقدینگی واحدهای تولیدی باشد .

رییس کانون کارآفرینی استان اصفهان با اشاره به پایین بودن  سهم بانوان در اقتصاد ایران  گفت: نیمی از جامعه ما را زنان تشکیل می‌دهند اما سهم آن‌ها از اشتغال تنها 20 درصد است و این در حالی است که زنان به دنبال کسب‌وکارند .

وی  افزود: بحران بیکاری یک بحث است و موضوع کارگران بیکار بحثی دیگر است که به مراتب مهم‌تر است.

وی کارگران را مظلوم ترین قشر جامعه برشمرد و گفت:حقوق کارگر آخرین پرداختی یک واحد تولیدی پس از هزینه های مواد اولیه ،انرژی و تامین اجتماعی  است .

سهل آبادی به فعالیت کانون کارآفرینی استان اصفهان اشاره کرد وگفت: تقویت کارافرینی در فضای اقتصادی استان و حمایت معنوی از کارافرینان بخشی از فعالیت های این کانون است .