امام جمعه موقت کرمانشاه با تاکید بر اینکه کمک به مقاومت را برخی با سخنان زهرآگین مورد انتقاد قرار می‌دهند، گفت: اگر جلوی تکفیری‌ها گرفته نمی‌شد، امنیت در کشور نبود.

به گزارش مرور نیوز، آیت‌الله محمد حجتی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه، اظهار داشت: در موضوعات مختلف باید از کارشناسان مربوطه سوال پرسید.

امام جمعه موقت کرمانشاه با تاکید بر اینکه کمک به مقاومت را برخی با سخنان زهرآگین مورد انتقاد قرار می‌دهند، عنوان کرد: اگر جلوی تکفیری‌ها گرفته نشود، امنیت در کشور نبود و اگر از کارشناسان مربوطه در این مورد سؤال بپرسیم، قطعا با دریافت دلیل، آرامش خاطر می‌یابیم.

خطیب جمعه موقت کرمانشاه خاطرنشان کرد: کشور ما دشمنان زیادی دارد و برخی شوخی‌ها در مورد موضوعات ارزشی نباید در فضای مجازی منتشر شود و شرکت در اجتماعات سیاسی، اجتماعی، دینی و... همچون اعتکاف و نماز جمعه رحمتی از طرف خدا بر ما است.

حجتی با تصریح بر اینکه اسلام معنویت بسیاری دارد که‌ باید آموزه‌های آن‌را در زندگی پیاده کنیم، متذکر شد: روز طبیعت باید به‌دلیل وجود ترافیک در جاده‌ها و شلوغی محیط، صبر داشته باشیم و مجالس لهو و لعب نباید تشکیل شود و مردم در رفتن به دامن طبیعت مراقب محیط زیست باشند.

امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به میلاد امام محمد باقر(ع) است و شهادت حضرت امام محمد هادی(ع)، تصریح کرد: باید تقوا پیشه کنیم و در امورات مختلف اطاعت از فرامین خدا را مورد توجه قرار بدهیم.