مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب اصفهان گفت: اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب با 470 میلیارد تومان در دستور کار شرکت آب و فاضلاب قرار دارد.

هاشم امینی در گفت‌وگو با مرور نیوز اظهار داشت: شرکت آبفا استان اصفهان در آینده‌ای نزدیک اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب را با رقمی معادل 470 میلیارد تومان در دستور کار قرار می‌دهد و این درحالیست که اجرای این پروژه‌ها بدون وابستگی به بودجه های دولتی عملیاتی می‌شود.

وی بیان داشت: این طرح ها از طریق سرمایه گذاری بخش خصوصی اجرایی می‌شود بنابراین بهتر است که اعضای کمیته ورزش استان در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نامگذاری شده با خلاقیت و نوآوری در صدد جذب سرمایه پیرامون توسعه تجهیزات ورزشی باشند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب اصفهان گفت: مدیران باید نگاه جامع به پیرامون خود داشته باشند به گونه ای که به تمام جنبه های مدیریتی یکسان بپردازند و بستر رشد و شکوفایی بخش های عمرانی، فرهنگی، ورزشی، مالی و ... را به طور متناسب فراهم کنند نه اینکه فقط به بخش هایی خاص بیش از دیگر زمینه ها توجه شود.

وی با بیان اینکه احداث سالن باران که یکی از بهترین اماکن ورزشی در شهر اصفهان محسوب می شود در دستور کار قرار گرفت، تصریح کرد : شرکت آبفا استان اصفهان هنگامی که اجرای قانون هدفمندی یارانه ابلاغ شد و شرکت در آن برهه از نظر مالی در تنگنا بوده با این وجود توانست سالن باران را احداث کند چراکه پرداختن به ورزش یکی از اولویت‌ها است.