فرماندار و ائمه جمعه شهرستان بیجار از همه مردم دیار گروس خواستند، بطور جدی پای صندوق های رای حاضر شوند.

فرماندار شهرستان بیجار روز پنجشنبه به مرور نیوز گفت: هر زمانی که نظام با مشکلات مهم سیاسی، اقتصادی و اجتماعی مواجه می شود، این حضور مردم است که با پیروی از رهبری مشکلات را بر می دارند.
بیژن زندیه با بیان اینکه اگر میزان آراء در انتخابات بالا باشد، دشمن ناامید تر خواهد شد، افزود: حتما بدانید خارج نشین هائی که به امید شکست انقلاب نشسته اند، تمام برنامه انتخابات را رصد می کنند.
وی حضور حداکثری مردم را یک شاخص و تعیین کننده مهم در برنامه سازی و تصمیم گیری های دشمن دانست و خاطرنشان کرد: مردم در نظام اسلامی حرف اول و آخر را با حضوری پر شور به دشمن خواهند زد.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان بیجار وضعیت عمومی تبلیغات و حضور مردم را بسیار خوب و گرم بیان کرد و از همه ستادهای تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراها بخاطر ایجاد این شور و نشاط اجتماعی تشکر کرد.

حماسه مردم دراردیبهشت ماه ماندنی خواهد شد
امام جمعه شهر توپ آغاج نیز گفت: مردم با حضور پر رنگ خویش در حماسه بزرگ انتخابات 29 اردیبهشت حضوری دشمن شکن خواهند داشت.
حجت الاسلام حکمت حکیمی فر حضور مردم در پای صندوق های رای را یک نمونه موفق مردم سالاری دینی برشمرد و آن را الگویی مناسب برا ی همه جهان معرفی کرد.
رئیس حوزه علمیه بیجار با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری برای حضوری حداکثری اظهار کرد: معظم له چراغ راه را به مردم نشان داده اند و این وظیفه شرعی، دینی و سیاسی مردم است که به نحو شایسته ای از آن بهره گیرند.
مردم در هر موقعیت حساسی امید دشمن را به یاس تبدیل می کنند
امام جمعه شهر بیجار نیز اظهار کرد: جهان استکبار برای هر انتخاباتی در این کشور امید به جدایی مردم از انقلاب دارد و بدنبال فرصتی برای ضربه زدن است.
او گفت: این حضور حداکثری که مورد انتظار ولی امر است همیشه دشمن را به عقب نشینی وادار می کند.
حجت الاسلام علی مرادی در ادامه گفت و گوی خود با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: آنچه که در این انتخابات ملاک و معیار است، حضور همه حائزین شرایط رای دادن و سپس انتخاب فرد شایسته تر و مناسب روز گار امروز است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیجار با ابراز خرسندی از اقبال عمومی مردم برای شرکت درانتخابات چندین دوره گذشته خاطرنشان کرد: حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در هر زمانی که انقلاب نیاز داشته است، موجب گردیده است که امنیت و پایداری نظام مستحکم تر شود.
امام جمعه شهر بیجار نیز اظهار کرد: از سال های بسیار گذشته به یاد داریم حکایت ایجاد تفرقه، برای شکست مردم یک حربه بسیار قوی است.
حجت الا سلام علی مرادی به محوریت فرمان الهی امام (ره) در خصوص طمع سیری ناپذیر استکبار اشاره و خاطر نشان کرد: دشمنان می خواهند، وحدت آحاد مردم را از بین ببرند، آنان درک خوبی از بینش، پایداری و ناباورهای مردم ما ندارند.
انتخابات راه رسیدن به آرمان های انقلاب را هموار می کند
امام جمعه شهر بابارشانی نیز اظهار کرد: این انقلاب با مردم و برای مردم بوده است و در آینده نیز بستگی کاملی با حضور مردم دارد.
حجت الاسلام آقامیری به پایداری و استحکام امنیت و استواری نظام در سایه حضور مردم تاکیدکرد و ادامه داد: وحدت و یکپارچگی ملت در تمام سال های بعد از پیروزی انقلاب توانسته است، خطر شکست را از بین ببرد و نظام پیروزمندانه به پیش برود.
وی انتخاب آگاهانه تاکید کرد و گفت: اگر در شناخت دقت نشود و خدای نکرده سهل انگاری رخ هد، در دنیای پیشرفته امروز جبران آن بسیار سخت خواهد شد.
به گفته او اکنون همه دشمنان چشم امید به میزان حضور مردم در انتخابات بسته اند، تا از پشتیبانی مردمی انقلاب مطلع و بر اساس این اطلاعات برنامه ریزی کنند.
شهرستان بیجار که در شرق استان کردستان واقع شده است حدود 50 هزار نفر حائز شرایط رای دادن دارد.