فرماندار لاهیجان با اشاره به حضور پرشور مردم این شهرستان در نخستین ساعات برگزاری انتخابات گفت:ازجمعیت 167 هزار و 544 نفر جمعیتی لاهیجان، 133 هزار و725 نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

سید محمد احمدی در گفتگو با مرور نیوز با اشاره به مهیا شدن 52 صندوق اخذ رای در شهر لاهیجان برای جمع اوری آرای مردم این شهر اظهار کرد: 128صندوق در بخش مرکزی، هفت صندوق در شهر رودبنه و 56 صندوق نیز در بخش رودبنه آماده جمع آوری آرای مردم هستند و برای اولین بار در شهر لاهیجان، رای گیری به صورت الکترونیکی انجام می شود.

وی با بیان اینکه بیش از شش هزار و 500 نفر اعم از اعضای هیات اجرایی، اعضای هیات نظارت، بازرسان محافظین صندوق ها و سایر عوامل در برگزاری این دوره از انتخابات در لاهیجان همکاری دارند خاطرنشان کرد: شهرستان لاهیجان بر اساس آخرین سرشماری 167 هزار و 544 نفر جمعیت دارد که 133 هزار و 725 نفر واجد شرایط اخذ رای این دوره از انتخابات هستند.

بنا به گفته فرماندار لاهیجان از تعداد یک هزار و 196 نامزد انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان لاهیجان، 675 نفر به عنوان اعضای شوراها از سوی مردم انتخاب می شوند.

احمدی همچنین به حضور پرشور مردم این شهرستان در نخستین ساعتات رأی گیری اشاره کرد و گفت: پیش بینی می شود شاهد میزان مشارکت بالایی در شهرستان لاهیجان باشیم.