آیین پایانی پنجمین جشنواره فیلم نامه نویسی بیشاپور در کازرون برگزار می شود.

به گزارش مرور نیوز، آیین اختتامیه پنجمین جشنواره فیلم نامه نویسی بیشاپور به میزبانی شهرستان کازرون جمعه 5 خردادماه جاری برگزار و برترین های این رویداد معرفی می شوند.

معاون سینمایی فرهنگ و ارشاد فارس با بیان این مطلب افزود: بیش از 300 فیلمنامه از نویسندگان سراسر کشور به دبیرخانه، شرکت وحضور خودرا اعلام نمودند که در پایان توسط آرا هیئت داوران 20 نفر به مرحله پایانی وحضور در اختتامیه این جشنواره معرفی خواهند شد .

مهدی رنجبر عنوان کرد: پنجمین جشنواره فیلمنامه نویسی بیشاپور با همکاری و همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاران در اداره فرهنگ وارشاد شهرستان و انجمن فیلم و عکس این اداره ، در بهمن ماه 95 با ارسال فراخوان به کل کشور ، کار خودرا آغاز کرد

همچنین رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کازرون و دبیر پنجمین جشنواره فیلمنامه نویسی بیشاپور ضمن ابراز خرسندی از روند اجرایی کار گفت: این جشنواره در بخشهای آزاد و ویژه که به «بحران آب و مدیریت فضای مجازی» اختصاص دارد به علاقه مندان معرفی شد.

جواد صادقی با بیان اینکه جشنواره فیلمنامه نویسی بستری است برای معرفی آثار تولیدی جهت به تصویر درآمدن برترینها افزود: این جشنواره با نگاه ویژه بر کیفیت و اندیشه فاخر، آثار را به رقابت می گذارد.

وی اعلام کرد: در پی انتشار فراخوان این جشنواره، تعداد 310 اثر از 152 نویسنده، در سه بخش آزاد، بحران آب و محیط زیست و فضای مجازی از سراسر کشور به دبیرخانه دریافت شد.

دبیر پنجمین جشنواره فیلمنامه نویسی بیشاپور عنوان کرد: فرشاد فرشته حکمت، مجید برزگر و محمد عارف داوران جشنواره یادشده هستند.

وی در ادامه گفت: این رویداد سینمایی نمایشگاه نقاشی هنرمندان را در آئین اختتامیه خود گنجانیده است و در پایان به نفرات اول تا پنجم جوائز نقدی و تندیس جشنواره اهدا خواهد کرد.

به گزارش مرور نیوز، آئین پایانی پنجمین جشنواره فیلم نامه نویسی بیشاپور در تالار زنده یاد استاد نصراله مردانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کازرون برگزار می شود.