رئیس شورای هماهنگی تبلیغات چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌زمان با راهپیمایی روز قدس ویژه برنامه مدافعان آزادی قدس شریف در چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، علی گرجی ظهر امروز در نشست ستاد انتفاضه و قدس اظهار داشت: امسال 20 کمیته در زمینه راهپیمایی روز قدس تشکیل شده که برنامه‌ریزی‌های لازم نیز در این زمینه انجام شده است.

وی افزود: در ویژه برنامه مدافعان آزادی قدس شریف جوانان و نوجوانان با لباس‌های متحدالشکل خاص فلسطین در راهپیمایی حضور می‌یابند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهداف راهپیمایی روز قدس بیان کرد: راهپیمایی روز قدس با هدف زنده نگه‌داشتن روز جهانی قدس به عنوان محور جهان اسلام، حمایت از آرمان‌های قدس شریف به عنوان نخستین مسئله جهان اسلام و بسط فرهنگ مقاومت و شناساندن جنایات اسرائیل برگزار می‌شود.

گرجی خاطرنشان کرد: در این روز 2 پرچم 45 متری ایران و فلسطین در روز راهپیمایی حمل می‌شود و پس از آن 38 پرچم امریکا و اسرائیل در محل مصلا به آتش کشیده می‌شوند.

وی تصریح کرد: اصول حاکم بر راهپیمایی نمایش اعتراض به اسرائیل، تبیین دامنه جنایات اسرائیل و اهداف سیاست‌های نظام سلطه و برجسته‌سازی نقش وحدت و امت اسلامی در جهان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات چهارمحال و بختیاری با اشاره به توزیع اقلام تبلیغاتی ویژه روز قدس گفت: 17 هزار اقلام تبلیغاتی ویژه روز قدس توزیع شده است.