فرماندار بروجرد به پیگیری برای رفع مشکلات مسکن مهر بروجرد اشاره کرد و گفت: پرونده مسکن مهر این شهرستان تا پایان امسال بسته شود.

به گزارش مرور نیوز، علی کورانی‌فر صبح امروز در جلسه شورای مسکن استان لرستان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: مسکن مهرهای استان لرستان علاوه بر ایرادات محتوایی و شکلی که دارند به دلیل تأخیر در اجرا در واقع به یک اردوگاه تبدیل شده‌اند و با توجه به استحکام و مصالحی که به کار رفته شاید در آینده نزدیک نیاز به تخریب داشته باشند.

وی افزود: بخشی از واحدهای مسکن مهر در بروجرد تکمیل شده است اما بخش دیگر که باقی مانده تنها منبع درآمدی برای اتحادیه‌ها، تعاونی و حق ناظر تبدیل شده است به طوری که انواع و اقسام حق‌ها را برای خود مصوب می‌کنند و شاید تمایل ندارند به سرانجام برسند و در واقع فشار اصلی بر دوش اقشار آسیب‌پذیر است.

فرماندار بروجرد عنوان کرد: برخی از اتحادیه‌ها و تعاونی‌های مسکن مهر برای خود انوع و اقسام هزینه و دریافت‌ها را دارند و نهایتا عضوی که منابع ندارد را اخراج و یا او را سلب عضویت می‌کنند بنابراین از مسئولان مربوطه درخواست داریم تا پایان سال پرونده مسکن مهر بروجرد بسته شود.

وی بیان کرد: در سایت مسکن مهر بروجرد هیچ فضای فرهنگی وجود ندارد اگر راه و شهرسازی می‌تواند بسازد این کار را انجام دهد اما نمی‌شود خود نسازند و همکاری هم برای ساخت فرهنگ سرا و مدرسه نباشد.