کارت های حمل و نقل ویژه دانش آموزان کم بضاعت مدارس استثنایی و تحت حمایت خیریه های سطح شهر اصفهان توزیع می شود.

به گزارش مرور نیوز از اصفهان، مدیر امور اجتماعی و مشارکت های مردمی شهرداری اصفهان از اجرایی شدن مرحله دوم توزیع اصفهان کارت صد هزار ریالی ویژه حمل و نقل درون شهری در میان دانش آموزان زیر حمایت خیریه ها و دانش آموزان مدارس استثنایی تا اواخر آبان خبر داد.

مهدویان فر با اشاره به اتمام مرحله اول این طرح در ماه گذشته گفت: در مرحله اول توزیع، بیش از 9 هزار قطعه اصفهان کارت صد هزار ریالی ویژه حمل و نقل درون شهری به منظور توزیع در میان واجدین شرایط در اختیار سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار گرفت.

وی ادامه داد: در مرحله دوم توزیع، بیش از 5 هزار قطعه اصفهان کارت در اختیار نمایندگان خیریه های دارای مجوز فعالیت و نماینده اداره استثنایی آموزش و پرورش استان اصفهان قرار خواهد گرفت.

مدیر امور اجتماعی و مشارکت های مردمی شهرداری اصفهان افزود: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر اصفهان، این کارت ها بر طبق لیست اسامی ارائه شده تا اواخر آبان به منظور توزیع در اختیار نمایندگان قرار خواهد گرفت.

مهدویان فر خاطرنشان کرد: نمایندگان توزیع کننده کارت ها با در نظر گرفتن تدابیر ویژه از جمله انتخاب شاخص کد ملی افراد ،به عنوان شاخص شناسایی مشمولین طرح، تلاش کنند توزیع کارت ها در مرحله دوم نیز به گونه ای صورت پذیرد که هیچ گونه هم پوشانی اتفاق نیفتاد و مشمولان تنها از سوی یک سازمان حمایت شوند.