استاندار اصفهان گفت :پیش بینی می‌شود از جمعیت 3.5 میلیون نفری واجد شرایط رای در استان اصفهان با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته شاهد حضور بیش از 70 درصدی مردم استان در انتخابات امروز باشیم.

به گزارش مرور نیوز، رسول زرگرپور صبح امروز -جمعه 29 اردیبهشت ماه- با حضور در شعبه اخذ رأی در پل خواجوی اصفهان با اشاره به اینکه حضور مردم پای صندوق‌های رای به منزله تجدید پیمان با رهبر معظم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: از مردم می‌خواهم در نخستین ساعات با حضور خود بر سر صندوق‌های رای کمک شایسته‌ای به عوامل اجرایی داشته باشند همچنین در نظر داشته باشید که براساس قانون امکان برگزاری انتخابات از ساعت 24 به بعد را نداریم.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه در سطح استان اصفهان 3.5 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن هستند، تصریح کرد: با توجه به حجم برگزاری این انتخابات و برنامه‌ریزی صورت گرفته پیش بینی می‌شود بیش از 70 درصد مردم در انتخابات حضور یابند.

وی با اشاره به اینکه 76 هزار نفر رای اولی در استان اصفهان حضور دارند، اظهار کرد: این افراد به بلوغ سیاسی رسیده‌اند و با مشارکت خود در انتخابات در سرنوشت کشور تاثیر گذار خواهند بود.