نخست وزیر انگلیس که در انتخابات اخیر به دلیل شکست حزبش در کسب نصف کرسی‌های پارلمان مجبور شد دولت ائتلافی تشکیل دهد، گفته است برنامه‌ای برای استعفا ندارد .

به گزارش مرور نیوز، «ترزا می» نخست وزیر انگلیس گفت با وجود آنکه شرایط سختی وجود دارد اما وی هیچ برنامه‌ای برای استعفا در نظر ندارد.

خانم نخست وزیر در گفت‌وگو با روزنامه سان ضمن اشاره به مذاکرات برگزیت (خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا) گفت در حال حاضر کاری در این کشور وجود دارد که باید طی سال‌های آتی انجام بگیرد و اوست که قصد دارد این کار را انجام دهد.

ترزا می که در انتخابات اخیر به دلیل شکست حزبش در کسب نصف کرسی‌های پارلمان مجبور شد دولت ائتلافی تشکیل دهد، افزود از یکسال پیش برای کشوری برنامه‌ریزی داشته و به آن عمل خواهد کرد.

ترزا می گمان می‌کرد انتخابات زودتر از موعد منجر به کسب کرسی‌های فراوان در پارلمان برای حزبش شده و اختیارات و قدرت بیشتری را به وی در مذاکرات خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا به کشورش خواهد داد اما نتیجه اینچنین نشد.

بعد از انتخابات ماه آوریل که حزب حاکم انگلیس اکثر کرسی‌های خود را در پارلمان از دست داد، رهبر این حزب یعنی ترزا می با انتقادات زیاد و فشار برای کناره‌گیری مواجه بود.