شهردار مشهد مقدس گفت: باورمان بر این است که شبکه خراسان‌رضوی باید تبدیل به شبکه ملی شود،‌ به‌ویژه اینکه بعد از شهر قم، حضور بیشترین مراجع دینی در مشهد منحصر به فرد است.

به گزارش مرور نیوز از مشهد،سید صولت مرتضوی در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: با تلاش صدا و سیمای خراسان رضوی نه تنها زحمات مدیریت شهری در شهرداری مشهد که خدمات همه مسئولان در دستگاه‌های مختلف به خوبی منعکس شد و به سمع و نظر مردم رسید.

وی با تاکید بر تعامل موثر و قوی، عنوان کرد: نظر به اینکه مشهد یک کلانشهر مذهبی است و اکثر جمعیت استان نیز در کلانشهر مشهد متمرکز شدند، طبیعی است که همکاری شهرداری مشهد با صدا و سیما بیش از پیش تعریف شود و تراز همکاری‌ها افزایش یابد.

شهردار مشهد با تاکید بر اینکه این شهر تراز پایتختی ایران را دارد، گفت: باورمان بر این است که شبکه خراسان‌رضوی باید تبدیل به شبکه ملی شود. به ویژه اینکه بعد از شهر قم، حضور بیشترین مراجع دینی در مشهد منحصر به فرد است.

در ادامه مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری شهرداری مشهد، عنوان کرد: ضرورت دارد برخی اقدامات که از سوی شورای چهارم و شهرداری ارائه شد، به عنوان مطالبه عمومی مطرح شود.

محسن نصرپور در ادامه اظهار داشت: نهضت مسجدسازی، فعالیت‌های شهرداری مشهد در قالب ستاد اربعین، راه‌اندازی زائرسراهای ارزان قیمت و اقدامات انجام شده در حاشیه شهر از جمله اقداماتی قابل توجهی است که در این دوره خدمت رسانی صورت گرفت.