سرپرست شهرداری خرمشهر گفت :با تمام تجهیزات و امکانات آماده استقبال بیش از یک میلیون و پانصد هزار نفر از زائرین حرم امام حسین (ع) در مسیر شلمچه هستیم .

 عزیز ساعدی سرپرست شهرداری خرمشهر در گفتگو با خبرنگار مرور نیوز، با اشاره به  فعالیت ها و اقدامات شهرداری خرمشهر در راستای استقبال از زوار اربعین حسینی گفت: بیش از 60 نیروی خدماتی شهرداری خرمشهر بصورت شبانه روز تنظیفات مسیرموقعیت شهرستان خرمشهر و بخشی دیگر از مسیر شلمچه را به عهده دارند.

وی خاطر نشان کرد: آماده سازی زمین موقعیت شهرستان خرمشهر ، شماره گذاری بیش از 400 پایه در طول مسیر شلمچه جهت سهولت دسترسی به آدرس ، نصب علائم ترافیکی ، تامین روشنایی مسیر، خدمات سرویس های بهداشتی ، استقرار باکس های زباله ، خودروهای آتش نشانی به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی، اتوبوس جهت جا به جایی زوار، تانکرهای آب رسان ، خودروهای حمل زباله و سایر نیازمندیهای خدماتی که جهت پذیرایی بهتر از زائرین حرم ابا عبدالله الحسین (ع) می باشد انجام شده است و هم اکنون در حال ارائه خدمات می باشند .

سرپرست شهرداری خرمشهر افزود: با اطمینان خاطر می گویم که با تمام تجهیزات و امکانات آماده استقبال بیش از یک میلیون و پانصد هزار نفر از زائرین حرم امام حسین (ع) در مسیر شلمچه هستیم و امید داریم که زائرین پس از زیارت خود با خاطره ای خوش خرمشهر را ترک کنند.