رستورانهایی که در روزهای ماه رمضان بدون مجوز کشیک اقدام به ارائه خدمات می کردند، توسط گشت مشترک ستاد امر به معروف و نهی از منکر، اداره اماکن عمومی و اتاق اصناف یزد اخطار گرفتند.

به گزارش مرور نیوز، نشست مشترک ستاد امر به معروف استان یزد، اداره اماکن عمومی و اتاق اصناف برگزار و گزارش بازدید از واحدهای اغذیه فروشی، چلوکبابی و حلوایی ارائه شد.

بر اساس این گزارش، گشت مشترک ستاد امر به معروف و نهی از منکر به همراه اداره اماکن عمومی نیروی انتظامی و اتاق اصناف مرکز استان از واحدهای صنفی حوزه غذا از سه اتحادیه اغذیه فروشی، چلوکبابی و حلوایی و بستنی در هفت مرحله بازرسی کردند.

این گشت بازرسی که در راستای اجرای دستورالعمل های ماه مبارک رمضان که از سوی ستاد امر به معروف کشور و دادگستری استان به صورت مجزا ابلاغ شده است، شکل گرفت.

در این هفت مرحله بازرسی به واحدهایی که فاقد مجوز کشیک ماه رمضان و فاقد پروانه کسب بودند، اخطار داده شد و در مواردی نیز واحد متخلف پلمب شد.

همچنین به واحدهایی که ضوابط کشیک را رعایت نکرده و یا نرخ نامه مصوب نداشتند تذکر لازم داده شده و در مواردی که صرف غذا در واحد صنفی در منظر عموم صورت می گرفت، اخطار داده شد.

این گشت تا پایان ماه مبارک رمضان در مرکز استان ادامه خواهد یافت و شکایات و تخلفات نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.