مسوول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) با تمام توان برای تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب وارد میدان شده است.

به گزارش مرور نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین رمضانعلی کوهستانی مسوول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در مراسم افتتاحیه دوازدهمین همایش فرماندهان و مدیران قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) با بیان اینکه قرارگاه، پایگاهی علمی و فنی برای خدمت به مردم و نظام اسلامی است، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی، قدرت جهاد و ولایت‌مداری در سطح بین‌المللی ظهور و بروز یافت، قدرتی که جهانیان با دیدن تاثیرات آن، هنوز قادر به درک این توانمندی نیستند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) با اشاره به شجاعت عاقلانه را از وجوه برتر در نظام اسلامی یاد کرد و گفت : حدود چهار دهه است که دنیا شاهد اقتدار و قدرت انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: با این حال هنوز قدرت علمی و فناوری‌های نوین به صورت کامل در کشورمان ظهور نیافته است.

 کوهستانی با تاکید بر اینکه  مهندسان ایرانی باید بیش از گذشته در راستای ارتقای علمی و فنی کشور تلاش کنند ،اظهار کرد: برگزاری این همایش‌ها گامی در راستای سنجش میزان عملکرد گذشته و برنامه‌ریزی برای آینده است تا بدانیم در راستای رسیدن به اهداف حکومت علوی، در چه جایگاهی قرار داریم و برای  تحقق این مهم  باید تدابیر ،منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب را مورد توجه قرار دهیم.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون  سازندگی و پیشرفت عنوان کرد: معظم له از اوایل انقلاب بر این مسائل تاکید داشته‌اند و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) نیز با تمام توان برای تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب وارد میدان شده است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) در ادامه اظهار کرد: مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) رضایت خود از سپاه و قرارگاه را در بیاناتشان  ابراز کرده‌اند اما لازم است بیش از گذشته تلاش کنیم زیرا هنوز به حد عالی نرسیده‌ایم.

وی تشکیل حکومت اسلامی را نخستین گام در جهت تحقق دین دانست و تصریح کرد: در روایات آمده است اگر علم در ثریا باشد مردانی از پارس به آن دست می‌یابند و امروز توفیق بزرگی نصیبمان شده است تا بتوانیم در راستای اهداف الهی گام برداریم.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در ادامه خاطرنشان کرد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) باید با همین جدیت و همت جهادی پیش برود و در راستای جامه عمل پوشاندن به فرمایشات و منویات رهبر معظم انقلاب تلاش کند.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های فرهنگی باید پایه و اساس امور مادی و عمرانی باشند گفت: نگاه معنوی و انقلابی به کار وجه تمایز فعالیتهای ما با اقداماتی است که غربی‌ها انجام می دهند .

کوهستانی حمایت از تولید ملی و خرید کالای ایرانی را مورد تاکید قرار داد و گفت:متاسفانه  برخی مسائل علمی و فنی را به گونه‌ای تنظیم می‌کنند که در نهایت منجر به خرید از خارج کشور شود، در این شرایط قرارگاه باید به گونه ای  برنامه‌ریزی کند که تا حد امکان، کالای داخلی خریداری شود.

وی برپایی نماز جماعت را به عنوان محور معنویت نام برد و تصریح کرد : تمام مجموعه‌های زیر نظر قرارگاه باید تلاش کنند اجرای فریضه نماز جماعت را در اولویت قرار دهند  وبحمد الله  قرارگاه اهتمام خاصی به اقامه نماز جماعت دارد.

 کوهستانی با اشاره به اهمیت محرومیت‌زدایی فرهنگی توسط قرارگاه عنوان کرد: کسی که تکفل یتیمان امت پیامبر(ص) را بر عهده بگیرد به اجر و ثواب فراوانی می‌رسد بنابراین محرومیت‌زدایی فرهنگی باید در کنار فعالیت‌های عمرانی مورد توجه قرار بگیرد.