فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: هیات های اندیشه ورز تامین کننده نیاز بسیج است زیرا در برای محسوس بودن اثرگذاری بسیج ناجار از تفکر راهبردی هستیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی مرور نیوز سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم تودیع و معارفه روئسای سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمنی های دشمنان داخلی و انقلاب علیه بسیج به شدت بیشتر شده و این خصومت در حال افزایش است.

وی ادامه داد: این دشمنی هرچند به صورت نرم صورت می گیرد اما بسیار سنگین و سخت است. برای درست عمل کردن در این رابطه نیاز به هیات های اندیشه ورز داریم. سرلشکر جعفری اظهار داشت: تشکیل هیات های اندیشه ورز تامین کننده نیاز قطعی بسیج است چرا که در نقطع حساسی هستیم که انقلابی بودن و عمل کردن کار پیچیده ای است.

فرمانده کل سپاه افزود: هر چه از انقلاب میگذرد بسیجی ماندن دشوار می شود و ما شاهد ریزش افرادی بودیم که اصلا چنین انتظاری از آنها نمی رفت. برلی محسوس بودن اثرگذاری بسیج باید از تفکر راهبردی بهره ببریم. وی همچنین تصریح کرد: امروز بسیج سه هویت متفاوت دارد که شامل عمل کلی بسیج در سراسر کشور با عنوان ستاد سازمان بسیج, ستاد تخصصی بسیج و ستاد انجام ماموریت جنگ سپاه از طریق بسیج است.