نماینده مردم نجف آباد در مجلس، با تاکید بر اینکه تولیدکنندگان و صنعتگران نباید خود را معطل برجام کنند، افزود: تولیدکنندگان باید به فکر و تلاش خود تکیه کنند لذا مذاکرات وین امتیاز اقتصادی در بر ندارد.

به گزارش مرور نیوز، ابوالفضل ابوترابی درباره روند مذاکرات هسته ای در وین، گفت: واقعیت آن است که اصل مذاکرات، برجام بود که وضعیت آن نافرجام شد و با وجود هیاهوی صورت گرفته، هیچ منفعت و نتیجه ای در برنداشت و  این موضوعی هم که درحال حاضر در وین بر سر آن مذاکره می شود یک بدل و فرع برجام است.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه تولیدکنندگان و صنعتگران نباید خود را معطل برجام کنند، افزود:  تولیدکنندگان باید به فکر و تلاش خود تکیه کنند چراکه مذاکرات وین امتیاز اقتصادی در بر ندارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، با تاکید بر اینکه اصل مذاکرات، رفع تحریم ها است، تصریح کرد: این درحالی است که بسیاری از تحریم ها خارج از موضوع برجام بوده و حتی در کنگره آمریکا به قانون تبدیل شده است و محال است این قوانین در کنگره آمریکا از میان برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاران نباید اقتصاد خود را به برجام گره بزنند، تاکید کرد: نکته مهم آن است که آنقدر مقوله برجام و مذاکرات وین پیچیده شده است که اصلا نمی توان به آن برجام گفت و اساسا ماهیت برجام نیز در این مذاکرات معنا نمی دهد.

ابوترابی بیان کرد: در برجام صحبت از سانتریفیوژهای نسل اول بود این درحالی است که الان سانتریفیوژها نسل ششم است که چندین برابر نسل اول تولید اورانیوم غنی شده دارد لذا موضوعات از لحاظ ماهیت فرق کرده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، عمدتا اخبار امیدوار کننده توسط تیم های مذاکره کننده غربی، روس ها و چینی ها بیان می شود و به دنبال آن هستند که با ایجاد جنگ رسانه ای و تعیین ضرب ایران را تحت فشار قرار داده و جنگ روانی علیه ایران درست کنند تا برجام مرده را زنده کنند.