فرمانده نیروی هوایی ارتش با تجلیل از صبر و ازخودگذشتگی خانواده‌های معظم شهدا تاکید کرد: بدون شک امنیت امروز را مدیون ایثار شهدا و صبر پدران و مادران این عزیزان هستیم.

به گزارش مرور نیوز، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش به همراه حجت الاسلام سید احمد قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی این نیرو با خانواده خلبان شهید جاویدالاثر سید محمد تقی حسینی و مادر سرباز شهید حمید حیدری فر دیدار و گفتگو کردند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در این دیدار ضمن تسلیت ایام شهادت امام علی(ع)، با اشاره به مقام والای شهدا، گفت: امروز در هر جامعه، شهدا خط پاک مرام و معرفت هستند که با قلم پاک الهی بر روی لوح اقتدار و عزت این مرزو و بوم نقش بسته است و خودنمایی می کند.

وی افزود: شهدا شیرمردانی از جنس جهاد و شهادت هستند که در دامان پُر مهر مادران ایثارگر خود پرورش یافتند و جان خود را برای حفظ امنیت و آرامش مردم این سرزمین در طبق اخلاص نهاده و تقدیم عزت و شرف ایران اسلامی کردند.

امیر واحدی با تجلیل از صبر و ازخودگذشتگی خانواده‌های معظم شهدا تاکید کرد: بدون شک امنیت امروز را مدیون ایثار شهدا و صبر پدران و مادران این عزیزان هستیم و از خداوند متعال می خواهیم که ما را از پیروان راستین شهیدان قرار دهد و بتوانیم گوشه‌ای از وظایف خود نسبت به شهدا، ایثارگران و خانواده معظم این بزرگواران را انجام دهیم.

در ادامه حجت الاسلام قاضی گفت: شهادت اجری است که تنها نصیب انسان های مخلص الهی می شود انسان هایی که روحشان را با ایمان و تقوای الهی صیقل داده و خود را آسمانی می دانند و در راه سعادت و آسمانی شدن از هیچ عمل صالحی دریغ نمی‌کنند که بی تردید اینان همان سربازان الهی هستند که در زمان احساس نیاز خود را فدایی ملت دانستند و به پیکار با ظلم رفتند.