عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل90 مجلس شورای اسلامی از نامشخص بودن نحوه محاسبه مصرف بسته های اینترنت تلفن همراه انتقاد کرد.

به گزارش مرور نیوز، فرهاد تجری درباره وضعیت خدمات اینترنت در کشور، گفت:بطور طبیعی خدمات اینترنت باعث کاهش بسیاری از هزینه ها شده و مردم از مزایای خدمات اینترنت بهره مند هستند اما باید سطح این خدمات ارتقا یابد.

نماینده مردم قصر شیرین در مجلس شورای اسلامی،ادامه داد:باید پذیرفت بخشی از مردم ارائه کیفیت پایین و قیمت بالای خدمات اینترنت رضایت ندارند.

تجری با انتقاد از سرعت اینترنت در برخی مناطق کشور گفت:با وجود اینکه تلاش هایی برای ارتقای کیفیت خدمات اینترنت درکشور صورت گرفته اما تا سطح مطلوب فاصله وجود دارد.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود:زود تمام شدن حجم بسته های اینترنتی تلفن همراه یکی از موضوعاتی است که توسط مشترکان اپراتورای تلفن همراه مطرح می شود یا حداقل اینکه می توان عنوان کرد شفافیتی در نحوه محاسبه مصرف بسته های اینترنت خریداری شده، وجود ندارد.

لزوم تقویت ارائه خدمات تلفن همراه

تجری با بیان اینکه قیمت مناسب خدمات اینترنت به توسعه اقتصاد کشور کمک می کند، افزود: امروز بسیاری از کارها مانند اموربانکی با استفاده از خدمات اینترنت انجام می شود بنابرانین باید به این موضوع توجه شود.

وی افزود:در تجارت و ارائه خدمات باید فضای رقابتی سالمی وجود داشته باشد و نظارت های لازم برای جلوگیری از سوء استفاده اعمال شود که این موضوع در خصوص خدمات اینترنت و تلفن همراه نیز وجود دارد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل90 مجلس شورای اسلامی،یادآور شد:وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و سایر دستگاه های نظارتی باید اقدامات لازم را در زمینه رسیدگی به شکایت های مردم درباره کیفیت و قیمت خدمات اینترنت انجام دهند و اپراتورهای تلفن همراه نیز پاسخگوی مشتریلان باشند.