عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان این که نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در مناظره سوم برنامه جامع و قابل اجرایی ارایه دهند، گفت: پرداختن تعدادی از نامزدها به مسائل حاشیه ای در مناظره به کاهش شناخت انتخاب واقعی مردم منجر می شود.

به گزارش مرور نیوز، غلامرضا کاتب افزود: برخی از مردم که واجد شرایط رای دادن در کشور هستند به دلیل ارایه نشدن طرح و برنامه مشخص از سوی تعدادی از نامزدها ریاست جمهوری در مناظره نمی توانند نامزد مدنظرشان را انتخاب کنند.
وی اظهار داشت: نامزدهای انتخابات باید در مناظره ها، بیان موردی به مسائل و مشکلات کشور داشته باشند و جواب دقیق و قانع کننده به سوالات ارایه دهند.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: با برگزاری مناظره سوم و پایانی که امروز با موضوع اقتصادی برگزار می شود، به اعتقاد بسیاری از تحلیل گران سیاسی، مردم رئیس جمهور آینده کشور را انتخاب می کنند.
وی با اشاره به آغاز تبلیغات پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز گفت: باید نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی با متانت و رعایت اخلاق سیاسی به رقابت با رقیبان بپردازند.
وی ادامه داد: نامزدهای انتخاباتی رویکرد خدمت به مردم را سرلوحه برنامه تبلیغاتی خود قرار دهند و با عزمی راسخ برای رفع مشکلات کشور اقدام کنند.
کاتب تصریح کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستا رابطین خوبی بین مردم و مسئولان برای رفع مشکلات کشور هستند و باید برای افزایش رفاه اجتماعی تلاش کنند.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات در تقویت وحدت بین مسئولان و مردم بسیار تاثیرگذار است و باید احزاب و گروه های سیاسی آحاد جامعه را برای مشارکت همگانی در این حماسه ملی ترغیب کنند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت 96 برگزار می شود‌.