سفیر کشورمان در اسلوونی گفت: شرایط لازم از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در کشور اسلوونی آماده شده است.    

به گزارش مرور نیوز، مراسم بزرگداشت نیمه شعبان، سالروز میلاد با سعادت حضرت صاحب الزمان مهدی موعود (عج) شامگاه جمعه 22 اردیبهشت 1396 با حضور اعضای سفارت، دانشجویان، ایرانیان مقیم و خانواده‌های ایشان در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در لوبلیانا پایتخت اسلوونی برگزار گردید.

در این مراسم، مرتضی درزی رامندی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسلوونی، ضمن تبریک به مناسبت میلاد فرخنده منجی عالم بشریت (عج)، بر اهمیت مفاهیم "منجی، غیبت، انتظار، و هدف و فلسفه انتظار" تاکید کرد.

سفیر کشورمان در اسلوونی با اشاره به روایات و احادیث گهربار از امام زمان (عج)، به ذکر احادیثی از آن حضرت در خصوص "تحقق حق"، "ظهور حق به اذن خداوند متعال"، "خلقت هدفدار و هدایت پایدار بشر" و "وجود حجت خدا در زمین" پرداخت.

رامندی در خاتمه با اشاره به شور و اشتیاق ایرانیان مقیم اسلوونی برای حضور در پای صندوق رأی و شرکت در رأی گیری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران، انجام تمهیدات و آمادگی لازم را از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در لوبلیانا برای برگزاری این انتخابات در کشور اسلوونی در روز جمعه 29 اردیبهشت 1396 خاطر نشان کرد.

اضافه می شود که همگام با ملت غیور ایران و همزمان با برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشورمان در سراسر میهن اسلامی، روز جمعه 29 اردیبهشت 1396 برابر با 19 ماه می 2017 میلادی از ساعت ۸:۰۰ صبح لغایت ۶:۰۰ بعد از ظهر، این انتخابات در کشور اسلوونی در شعبه اخذ رأی مستقر در سفارت جمهوری اسلامی ایران در لوبلیانا به نشانی زیر برگزار می‌گردد:

نشانی: Tolstojeva Ulica ۸, 1000 Ljubljana

مدارک هویتی مورد نیاز: شناسنامه یا کارت ملی و یا گذرنامه ایرانی

سن رأی دهندگان: 18 سال تمام تا تاریخ 29 اردیبهشت 1396 (متولد 29 اردیبهشت 1387 شمسی برابر با 19 می 1999 میلادی و پیش از آن).