به مناسبت هفته نیروی انتظامی مراسم تقدیر از کارمنان یگان حفاظت و راهنمایی و رانندگی با حضور سردار علیپور فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران و بابایی شهردار منطقه6 برگزار شد .

 به گزارش مرور نیوز، بابایی شهردار منطقه هفته نیروی انتظامی را یادآور نظم و انضباط و اجرای قانون در ذهن‌ها عنوان کرد و افزود: هفته نیروی انتظامی فرصتی مغتنم برای تجلیل از بزرگ مردان این سرزمین است.

 

وی در ادامه شهرداری ونیروی انتظامی را دو بازوی اجرایی درتامین رفاه وامنیت شهروندان برشمردو گفت: با ایجاد  فضای همدلی دربین همه دستگاهها وفراهم شدن بسترهای  قانونی ،ناامنی فضا را برای متخلفان ایجاد می کندو این موضوع به اثبات رسیده که هیچ متخلفی دربرابر قوانین مصونیتی ندارد.

فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران ،ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی  اظهار داشت: امروز اگر در نظام جمهوری اسلامی از نیروی انتظامی سخن به میان می آید؛ این نام با اقتدار همراه شده و هر ایرانی به وجود این نیرو افتخار می کند.

وی در تشریح ویژگی های اصیل نیروی انتظامی، اقتدار، عزت، مهربانی، خدمت به مردم، درستکاری، امانتداری و دفاع از ارزش های اسلامی را از مهمترین آنان برشمرد و گفت: امنیت نقشی مهم در جامعه است که بیشترین بخش آن توسط نیروی انتظامی اجرا می شود.

همه ما به حسین همدانی و حسین همدانی ها مدیون هستیم.

بابایی با تبریک به مناسبت هفته نیروی انتظامی و تسلیت به خانواده جانباختگان حادثه منا و خانواده شهدا نیروی انتظامی در جمع کارکنان یگان حفاظت و راهنمایی و رانندگی از خداوند صبرو بردباری خواستار شد.  

بابایی افزود :حسین همدانی نخستین فرمانده «لشکر ۳۲ انصارالحسین سپاه» و فرمانده «لشکر ۱۶ قدس گیلان» در دوران جنگ بود. وی علاوه بر همدان در شهرهای پاوه و مریوان نیز خدمت کرده است. حسین همدانی هم‌چنین جانشین قرارگاه امام حسین و مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران و فرمانده اسبق سپاه محمد رسول الله تهران بود.

شهید حسین همدانی، نه اولین سرداری بود که در راه دفاع از دین و میهن در خون خود غلتید و نه آخرین شان خواهد بود چرا که جنگ حق و باطل و نبرد عدل و ستم، حکایتش به درازنای تمام تاریخ است و این قصه، هنوز ادامه دارد.

همدانی زمانی که جانشین فرمانده نیروی مقاومت بسیج بود طی یکی سخنرانی در آبان ماه ۱۳۸۷ در شهر همدان اظهار داشت که جمهوری اسلامی تأمین کننده بخشی از تسلیحات ارتش‌های آزادی‌بخش منطقه است.

حسین همدانی در عصر ۱۶ مهر ۱۳۹۴ در حین انجام ماموریت‌های مستشاری در حومه شهر حلب در سوریه به دست تروریست‌های داعشی کشته شد.

بابایی گفت : سرتیپ پاسدار شهید حسین همدانی در اواخر با حضور در سوریه تجربیات کثیری در اختیار آنان قرار داد حتی روش مقابله با تظاهرات خیابانی را هم آموزش داد و بهترین پاداش خدا همین شهادت الهی بود ،یاد و خاطره همه شهدا را گرامی میداریم .