معاون فنی و عمرانی شهرداری رباط کریم از اتمام عملیات 8 ماهه پیاده‌روسازی و جدول‌گذاری « الارد» و « پرندک» خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، علی اصغر عظیم وند ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: پس از 8 ماه تلاش پیمانکاران و نیرو های شهرداری عملیات پیاده رو سازی و جدولگذاری «الارد» و «پرندک» به پایان رسید.

وی افزود : با توجه به فرسودگی و ناهمواری پیاده روهای سطح منطقه ، بهسازی پیاده رو به مساحت 3500متر مربع و با صرف هزینه ای بالغ بر یک میلیارد هشتصد میلیون ریال به اتمام رسیده است .

وی در ادامه گفت : عملیات پیاده‌روسازی با هدف بهینه‌سازی معابر شهری، همسطح‌سازی پیاده‌روها و سهولت تردد شهروندان با به کارگیری مصالح استاندارد در دستور کار قرار دارد و اکثر معابر سطح منطقه با استفاده از آخرین متدها و استانداردهای عمرانی و با هدف مناسب‌سازی معابر برای تردد اقشار مختلف جامعه پیاده‌روسازی شده است .

عظیم وند اضافه کرد : اصلاح معابر به خصوص ترمیم و جایگزینی جداول فرسوده که از نظر کارکرد وکیفیت کارایی خود را از دست داده‌اند موجب کاهش نشت آب به منازل و زیرآسفالت می‌شوند و این امر هزینه های تحمیل شده به ساکنان را کمتر خواهد نمود .

معاون فنی و عمرانی شهرداری رباط کریم خاطر نشان کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی به خصوص، تعویض جداول، باهدف رعایت بهداشت محیط و هدایت آب‌های سطحی، انجام می‌شود و رسیدن به الگوهای مناسب شهری منوط به حفظ و نگهداری وگسترش امکانات و تاسیسات شهری است که با همکاری همه جانبه شهروندان میسر خواهد شد .