تهیه کننده فیلم سینمایی «نرگس مست» از طی شدن آخرین مراحل فنی این فیلم خبر داد و ساخت آن را گامی در راستای تجلیل از هویت ایرانی دانست

عبدالله اسفندیاری تهیه کننده سینما در گفت و گو با خبرنگار مرور نیوز درباره فعالیتهای خود در سال جاری گفت:امسال فیلم سینمایی «نرگس مست» به کارگردانی جلال الدین دری را تهیه کرده ام و هم اکنون این فیلم در حال گذراندن آخرین مراحل فنی خود است.

وی افزود:نسخه اولیه این فیلم در مهلت تعیین شده به دفتر جشنواره فیلم فجر تحویل داده شد و به زودی نسخه کامل این فیلم را به دبیرخانه جشنواره خواهیم داد تا هیات انتخاب این فیلم را ببینند.

اسفندیاری با بیان این نکته که «امیدوارم قضاوتی عادلانه در مورد تمامی فیلمها صورت بگیرد» درباره اهمیت ساخت «نرگس مست» گفت:این فیلم در بزرگداشت موسیقی سنتی ایرانی است که این موسیقی در ادبیات ما ریشه دارد و معارف ما نیز از همین ادبیات غنی نشات گرفته.بنابراین ساخت این فیلم در واقع تجلیلی از ایرانی بودن و ملیت ایرانی است و امیدوارم مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.

«نرگس مست» به کارگردانی سیدجلال الدین دری و تهیه کنندگی عبدالله اسفندیاری داستان زندگی یک سازنده قدیمی تار است که در خانه اش با گروه جوانی که تمرین موسیقی می کنند، مراوده دارد و...

در این فیلم بازیگرانی چون سعید پورصمیمی، مهدی پاکدل، میترا حجار، هومن برق نورد، سیامک صفری، نگار عابدی، رضا فیاضی، امیرحسین مدرس، متین ستوده، بهنام قربانی، مهدی فرج وند، مژگان اخلاقی، هستی فرحی، مرتضی شریف و حمید فتاحی بازی می کنند.