تهیه کننده «بوف کور» از طولانی شدن مراحل فنی این فیلم به دلیل جلوه های ویژه بصری سنگین این فیلم خبر داد

سعید سعدی تهیه کننده سینما که امسال با دو فیلم«دریاچه ماهی» و «بوف کور» در جشنواره فیلم فجر حضور دارد در گفت و گو با خبرنگار مرور نیوز درباره آخرین وضعیت فیلم«بوف کور»گفت:مراحل فنی فیلم همچنان ادامه دارد و با احتمال زیاد تا آخر هفته آینده این مرحله به پایان می رسد.

وی افزود:جلوه های ویژه کامپیوتری این فیلم پیچیده و پر حجم بود که همین مساله باعث شد مراحل فنی فیلم طولانی شود.ضمن اینکه پس از این مرحله صداگذاری نیز باید نسبت به این جلوه های ویژه تصحیح شود و همین مساله باعث شده مراحل پس از تولید فیلم طولانی شود.

به گزارش مرور نیوز، احمد مهرانفر،اندیشه فولادوند، حامد کمیلی، هومن برق نورد و ... به عنوان بازیگران اصلی در این فیلم به ایفای نقش میپردازند. فیلمی که موضوع آن روایت تعامل ۲ گروه موسیقی سنتی و متال است.

معتمدی سال گذشته قصد داشت تا «بوف کور» را به تهیه کنندگی محمد خزاعی جلوی دوربین ببرد که به دلیل فراهم نشد شرایط خزاعی از ادامه همکاری با این فیلم انصراف و سعدی تهیه کنندگی تازه ترین فیلم احمدرضا معتمدی را بر عهده گرفت.

معتمدی تاکنون فیلم های سینمایی «آلزایمر»، «قاعده بازی»، «دیوانه ای از قفس پرید»، «زشت و زیبا» و «هبوط» را کارگردانی کرده است.