شورای نظارت و گسترش تشکیلات فرهنگی جهاد دانشگاهی موافقت اصولی خود را با تأسیس مرکز تخصصی «تولیدات چند رسانه‌ای قرآنی» در سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور اعلام کرد.

به گزارش مرور نیوز، شورای نظارت و گسترش تشکیلات فرهنگی جهاد دانشگاهی موافقت اصولی خود را با تأسیس مرکز تخصصی «تولیدات چند رسانه‌ای قرآنی» در سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور اعلام کرد.

سیدحمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی، موافقت اصولی با تأسیس مرکز تخصصی «تولیدات چند رسانه‌ای قرآنی» در سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، به عنوان مرکز «نوع ب» را ابلاغ کرد.

این موضوع در حکمی به رئیس سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان ابلاغ شده که متن آن به شرح ذیل است؛

بنا بر ماده 8 آیین‌نامه شورای نظارت و گسترش تشکیلات فرهنگی جهاد دانشگاهی، مبنی بر لزوم ابلاغ مصوبات این شورا از سوی رئیس جهاد دانشگاهی، بدینوسیله مصوبه جلسه شماره 45 مورخ ۹۶/۰۵/۰۲ مبنی بر موافقت اصولی با تأسیس «مرکز تخصصی تولیدات چند رسانه‌ای قرآنی» در آن سازمان به عنوان مرکز «نوع ب» ابلاغ می‌گردد.

امید است این مرکز در سایه همت بلند شما و سایر همکاران محترم در آن سازمان، بتواند با فعالیت‌های فرهنگی شاخص و گزین، گام‌های موثری در اعتلای فرهنگی جهاد دانشگاهی و در نتیجه توسعه فرهنگی کشور بردارد.

حمیدرضا طیبی
رئیس جهاد دانشگاهی