یکی از اعضای غرفه نوآوران از انتشار بولتن نخستین روز از بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات توسط این روزنامه خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، چند سالی است که سیاست معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر آن شده که بولتن‌های نمایشگاه مطبوعات توسط خود اهالی رسانه منتشر شوند. این اقدام ستاد برگزاری نمایشگاه مطبوعات در راستای استقبال روزنامه‌ها، واگذاری امور به خود رسانه‌ها و کاهش تصدی‌گری دولت انجام شده است.

در همین راستا قرار شد روزنامه «نوآوران» نخستین بولتن بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات را منتشر کند؛ هر چند به نظر می‌رسد مشکلاتی در توزیع این بولتن وجود داشته؛ چراکه تا ساعاتی پس از ظهر، این بولتن در اغلب غرفه‌ها توزیع نشده بود و بخش‌های اطلاعات نمایشگاه هم از انتشار آن اطلاعی نداشتند.

این در حالی است که یکی از اعضای غرفه روزنامه «نوآوران» اظهار کرد که «بولتن نخستین روز از نمایشگاه از صبح امروز منتشر و در غرفه‌ها توزیع شده است، اما در بخش توزیع در سالن مشکلی پیش آمد که رفع شد».

بولتن‌ نخستین روز از نمایشگاه امسال در ۱۶ صفحه منتشر شد. بولتن‌های نمایشگاه در بخش‌های مطالعه سالن مصلی نیز مشاهده می‌شود و در اختیار عموم مردم و اهالی رسانه حاضر در نمایشگاه قرار می‌گیرد.     

همچنین بولتن دومین روز از بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات در روز یکشنبه (۱۶ آبان) توسط روزنامه «آرمان امروز» منتشر می‌شود.

بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات با شعار «شفافیت، صداقت» و با حضور موسسات مطبوعاتی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری از ۱۴ تا ۲۱ آبان در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.