مدیر فیلمبرداری با سابقه سینمای ایران از آخرین روزهای فیلمبرداری «خانه کاغذی»خبر داد.

علیرضا زرین دست مدیر فیلمبرداری با سابقه سینمای ایران در گفت و گو با خبرنگار مرور نیوز درباره فعالیتهای خود گفت:این روزها مشغول فیلمبرداری«خانه کاغذی» به کارگردانی مهدی صباغزاده هستم و فیلمبرداری این فیلم هم رو به اتمام است.

او که پیش از این در «خانه خلوت»(1370)با صباغزاده همکاری کرده،درباره این فیلم و همکاری مجدد با این کارگردان گفت:به نظرم«خانه کاغذی»از کارهای برجسته و ماندگار صباغزاده است که فیلمنامه قوی و جذابی هم دارد همین عوامل به قوی شدن کار کمک می کنند.

زرین دست تصریح کرد:چهره های درخشانی که در فیلم هستند به اجرای سریع و روان کار کمک می کند و تاکنون همه چیز به بهترین شکل جلوی دوربین رفته.با توجه به همه این عوامل مطمئنم «خانه کاغذی»کار خوب و دیدنی خواهد شد که ضمن ارتباط با مخاطب و مورد توجه منتقدان نیز قرار خواهد گرفت.

در این فیلم سینمایی، پرویز پرستویی و تینا پاکروان به ایفای نقش می‌پردازند.

مهدی صباغ‌زاده پس از چهار سال دوری از کارگردانی سینما «خانه کاغذی» را جلوی دوربین برده است. فیلمنامه‌ این فیلم نوشته مشترک خسرو نقیبی، مهدی صباغ زاده و علی مسعودی نیا است و تینا پاکروان تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد.

دیگر عوامل خانه کاغذی عبارتند از مدیر فیلمبرداری: علیرضا زرین دست، صدابردار: نظام الدین کیایی، طراح گریم: ایمان امیدواری، طراح صحنه و لباس: منصوره یزدانجو، مدیر تولید: مهدی چراغی، جلوه های ویژه: ایمان کرمیان، عکاس: احمدرضا شجاعی، برنامه ریز و دستیار اول: کاوه صباغ زاده، دستیار دوم: سمیه میرشمسی، منشی صحنه: دنیا راد، مدیر تدارکات: حامد آزادی، دستیار اول فیلمبردار: مهرداد لشکری، مشاور رسانه ای: آیدا اورنگ.