معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مورد میزان پاداش ورزشکاران پارالمپیک که بیش از یک مدال می گیرند نیز تاکید کرد: مدال اول پاداش کامل می گیرند و مدال دوم ۳۰ درصد پاداش مدال اول است.

به گزارش مرور نیوز، مهدی علی نژاد در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون دوچرخه سواری بیان کرد: دوچرخه سواری در سال های نه چندان دور جزو رشته های مدال آور بوده است. به دلایل مختلف و مشکلات دوچرخه سواری وضعیت مطلوب ندارد امیدوارم با اعتمادی که مجمع به آقای رشیدی کرد با تلاش او و کمک اعضای مجمع شاهد موفقیت این رشته باشیم.  از الان باید برای موفقیت در بازی های آسیایی۲۰۲۲ کار کرد و توقع من این است از همین امروز آقای رشیدی کار خودش را شروع کند و برنامه خود حداقل تا بازی های آسیایی را برای ما ارسال کند.

او ادامه داد: انتخابات تمام شده است و دیگر نباید وارد بحث های حاشیه ای شد چون وقت آن را نداریم. از آقای داوری هم تشکر می کنم و امیدوارم خانواده دوچرخه سواری خاطره خوبی از چند ماه کار کردن او داشته باشند.

علی نژاد در جمع خبرنگاران نیز گفت: هر انتخاباتی در آن حرف و حدیث  وجود دارد و رقابت نزدیک بود و در نهایت مجمع به رشیدی اعتماد کرد. 

او در مورد میزان پاداش سرمربیان ورزشکارانی که مدال می گیرند، گفت: ورزشکار بهترین مدال بگیرد، سرمربی ۵۰ درصد آن پاداش می گیرد  و به ازای مدال های دیگر ۱۰ درصد به پاداش آن اضافه می شود. 

 معاون وزیر در مورد نحوه پرداخت پاداش به نفراتی در کاراته و قایقرانی که دو نفر بوده اند و یک نفر به المپیک می رود، گفت:  سهمیه المپیک قواعد خاصی دارد و یک نفر سهمیه می گیرد کسانی پاداش می گیرند که سهمیه بگیرند. اعلام اسامی سهمیه کاراته خیلی زمان برد و هردو شانس داشتند. حقوق آنها یک سال و سه ماه داده شده در مورد سه ماه هم تصمیم می گیریم.

علی نژاد در مورد میزان پاداش ورزشکاران پارالمپیک که بیش از یک مدال می گیرند نیز تاکید کرد: مدال اول پاداش کامل می گیرند و مدال دوم ۳۰ درصد پاداش مدال اول است.

او در مورد بلاتکلیفی ساختمان فدراسیون دوچرخه سواری تصریح کرد: فدراسیون دوچرخه سواری دو  ملک داشت پیش بینی این بود با پول دو  ملک،  ساختمان را بسازند . فدراسیون با تورم در محاسبات دچار مشکل شد و ساختمان نیمه کاره ماند.  ما  اعتبار یک میلیاردی خارج از بودجه کمک کردیم و فرایند اداری آن باید طی شود تا ساخت دو باره  به جریان بیفتد . رییس فدراسیون هم باید اسپانسر بیاورد. اگر لازم باشد بازهم ما کمک خواهیم کرد تا ساختمان هر چه زودتر به بهره برداری برسد. 

او در مورد خصوصی استقلال و پرسپولیس و اینکه نگران نیست خصوصی سازی دو باشگاه به نام دولت بعدی تمام شود، تصریح کرد:  بیش از دو ماه است که تمام اقدامات را انجام داده ایم و دیگر  کار در اختیار سازمان خصوصی سازی است. دنبال این نبودیم چیزی به نام کسی باشد. برای نجات و بهینه سازی این دو باشگاه حتما باید خصوصی سازی انجام شود غلط ترین راه این است که  دو باشگاه رقیب توسط دولت اداره می شود. 

علی نژاد در مورد حمایت از میزبانی هندبال تصریح کرد: در جلسه ای با نوبخت داشتیم این موضوع  مطرح شد و  قرار شد  کمک هایی را خارج از بودجه داشته باشند. اساسا گرفتن میزبانی ها برای ما مهم است و حمایت می کنیم که مشکلی پیش نیاید.