ستاره هلندی بایرن مونیخ اظهار کرد امکان دارد در پایان فصل جاری باواریایی‌ها را ترک کند.

به گزارش مرور نیوز، آرین روبن یکی از تاثیر گذارترین بازیکنان بایرن مونیخ به شمار می‌آید. این بازیکن هلندی سال‌هاست در بایرن بازی می‌کند و با مربیانی مانند لوییس فان خال، یوپ هاینکس، پپ گواردیولا و کارلو آنچلوتی کار کرده است.

قرارداد روبن با بایرن مونیخ در تابستان سال جاری به پایان می رسد. این‌ در حالی است که این بازیکن هنوز قرارداد خود را تمدید نکرده است. روبن درباره آینده خود اظهار کرد: هنوز قراردادم را تمدید نکردم . صحبت های با مدیران باشگاه داشتم ولی هنوز چیزی نهایی نشده است. نمی خواهم روی این موضوع تمرکز کنم. تنها دوست دارم از فوتبال بازی کردن لذت ببرم. باید با صراحت بگویم احتمال هر چیزی وجود دارد. چه بسا در بایرن مونیخ باقی بمانم اما ممکن است این تیم را ترک کنم. هنوز چیزی قطعی نشده است.

ستاره هلندی بایرن مونیخ درباره تغییر سبک تیمش با آنچلوتی نیز گفت‌: بسیار خوشحالم که سرمربی تیم تصمیم گرفت سبک بازی تیم را از ۳-۳-۴ به ۱-۳-۲-۴ تغییر بدهد. به این سیستم علاقه دارم و بر این باور هستم که بایرن مونیخ هم بهتر بازی می کند. ۱-۳-۲-۴ بهترین و مناسب ترین سیستم برای بایرن است.

روبن در پایان سخنان خود درباره ممفیس دپای ستاره نیمکت نشین شیاطین سرخ هم گفت‌: او یک استعداد ناب است. اگر از این بازیکن به خوبی استفاده شود، می تواند به بازیکنی بزرگ تبدیل شود. متاسفانه او در منچستریونایتد شرایط خوبی ندارد و به احتمال زیاد در زمستان از این تیم جدا می شود.

دپای با رقم بالایی در دوران لوییس فان خال به منچستر یونایتد پیوست و قرار بود جایگزین بازیکن بزرگی چون کریستیانو رونالدو شود ولی طولی نکشید که فان خال او را نیمکت نشین کرد و ژوزه مورینیو هم اصلا اعتقادی به این بازیکن ندارد. او از اورتون پیشنهاد دارد و به احتمال زیاد راهی این تیم می‌شود.