سرمربی تیم ملی تیروکمان گفت: به دنبال سهمیه تیمی در المپیک 2020 توسط تیم‌های جوانان هستیم.

به گزارش مرور نیوز، پاک میوک وون اظهار کرد: با حمایت‌های رئیس فدراسیون تیروکمان امروز توانسته ایم شانس حضور در داخل سالن تایلند و فرانسه را فراهم کنیم و این روند سبب شده است تا به نتایج خوبی در تیم‌های پایه دست پیدا کنیم.

وی در باره علت پایین بودن رکوردها در مسابقات جام جهانی داخل سالن تایلند و عملکرد بزرگسالان در تایلند و مراکش، خاطر نشان کرد: در جام جهانی مراکش به خاطر آماده نبودن تیم نتوانستیم به نتایج خوبی در رده بزرگسالان دست یابیم،  ولی در مراکش به خاطر اردویی که در قشم داشتیم تنها با اختلاف امتیاز از کسب مدال بازماندیم. بدون شک در فرانسه به نتایج بهتری در رده سنی بزرگسالان دست پیدا خواهیم کرد، اما در رده سنی پایه ما در هر دو جام نتایج خوبی به دست آوردیم و روند پیشرفت در این رده سنی قابل توجه بود.

سرمربی تیم‌ ‌ملی تیروکمان در رابطه با نفرات حاضر در مسابقات جام جهانی فرانسه، عنوان کرد: تا رقابت‌های جام جهانی داخل سالن فرانسه ما یک ماه زمان داریم و در این مدت سعی خواهیم کرد روی نفراتی که در حال‌ حاضر در اردوی آمادگی به سر می برند سرمایه‌گذاری کنیم و با تمرکز بر روی تکنیک و تاکتیک این نفرات بهترین کمانداران را برای مسابقات جام جهانی فرانسه انتخاب کنیم. بدون شک ما در فرانسه و در مرحله چهارم جام جهانی داخل سالن که آخر بهمن ماه در آمریکا برگزار خواهد شد روند بهتری در رده سنی بزرگسالان خواهیم داشت.

سرمربی تیم‌ ‌ملی تیروکمان همچنین از حضور تیم‌ ‌ملی تیروکمان در رقابت‌های خارج از سالن در هند خبر داد و گفت‌: مرحله اول کاپ آسیا اواخر بهمن ماه در رشته‌های ریکرو و کامپوند خارج از سالن در هند برگزار می‌شود و دومین مرحله کاپ آسیا در اسفند ماه برگزار خواهد شد. ما در مرحله دوم به دنبال آن هستیم تا بتوانیم در رشته کامپوند سهمیه جهانی را کسب کنیم و بتوانیم برای رقابت‌های آینده تیم را آماده کنیم.

سرمربی تیم‌ ‌ملی تیروکمان در ادامه با اشاره به این که هدف اصلی ما  المپیک جوانان 2018 آرژانتین است ، تصریح کرد: ما به دنبال آن هستیم تا بتوانیم در چهار مرحله که در مسابقات داخل سالن داریم در رده سنی جوانان به بهترین نتیجه‌ ممکن دست پیدا کنیم و تیم را برای  المپیک جوانان 2018 آرژانتین آماده کنیم تا در این رقابت‌ها بتوانیم به مدال دست پیدا کنیم.  

وی در پایان صحبت‌های خود با اشاره به این که به دنبال کسب سهمیه تیمی در  المپیک 2020 توکیو هستیم، افزود: بدون شک با سرمایه‌گذاری در رده سنی جوانان ما می‌توانیم بهترین عملکرد را در  المپیک ترکیو داشته باشیم و از همین نفراتی که در چهار سال آینده وارد سنی بزرگسالان می‌شوند ضمن کسب سهمیه تیمی و انفرادی قطعا دستیابی به مدال نیز دور از دسترس نخواهد بود.