سرمربی تاتنهام به تمجید از هافبک تیمش پرداخت و عنوان کرد این بازیکن ارزش زیادی در بازار نقل و انتقالات دارد.

به گزارش مرور نیوز، دلی الی در این فصل عملکرد خیلی خوبی در تیمش داشته است وتوانسته بازی‌های خوبی از خود به نمایش بگذارد. همین عملکرد خوب باعث شده است تا مائوریسیو پوچتینو به تمجید از این بازیکن بپردازد. این بازیکن در ژانویه ۲۰۱۵ از میلتون کینس داونز به تاتنهام پیوست و از آن زمان تاکنون، در ترکیب ثابت تیمش حضور داشته است. او همچنین به تیم ملی کشورش نیز دعوت شد و در یورو ۲۰۱۶ بازی کرد.

پوچتینو درباره این موضوع گفت: الی اکنون کیفیت و مهارتی از خود به نمایش می گذارد که نمی‌توان از یک بازیکن ۲۰ ساله انتظار داشت. به همین خاطر چرا او نباید ۵۰ میلیون پوند ارزش داشته باشد؟ شکی نیست او به زودی به یکی از بهترین بازیکنان انگلیس و اروپا تبدیل خواهد شد. او در ۱۰ یا ۱۲ سال آینده می تواند در خط هافبک تیم ملی انگلیس حضور ثابتی داشته باشد. او در یکی دو سال گذشته پیشرفت باور نکردنی داشته است و خیلی خوب توانسته خودش را در تیم جا بیندازد. الی خیلی من را تحت تاثیر قرار داده است. تمدید قراردادش با ما نشان داد حس مسئولیت پذیری بالایی دارد و این برای ما خیلی خوشحال کننده است.

او در پایان گفت: اکنون برای همه متوقف کردن الی خیلی سخت است. بازیکنانی که بخواهند در پست او  به ترکیب اصلی برسند هم کار سختی دارند. دوست دارم پیشرفت او با سرعت زیادی همچنان ادامه داشته باشد. الی برای کسب قهرمانی و موفقیت قراردادش را با تاتنهام تمدید کرده است. از این موضوع آگاه هستم. او اهداف بزرگی در سر دارد که می توانیم به او کمک کنم به این اهداف برسد.