سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام و مربی تیم ملی در مورد فسخ قرارداد سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: مربیان در تیم‌ها جابه جا می‌شوند و آن چه مشخص است تیم‌ها می‌توانند با انتخاب مربیان دیگر به کارشان ادامه بدهند.

به گزارش مرور نیوز، مهران شاهین طبع در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دیرک باوئرمن صلاح کارش را بهتر می‌داند و رفتن وی از تیم ملی بسکتبال تصمیمی بوده که خودش گرفته است.

وی در مورد پیروزی تیمش مقابل شهرداری کاشان اظهار کرد: هر دو تیم زحمت کشیدند و در جاهایی از بازی دو تیم شانه به شانه پیش رفتند ولی تجربه بازیکنان پتروشیمی بیشتر به کمک تیم آمد.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام ادامه داد: شهرداری کاشان هم تیم خوبی است و از بازیکنان جوان، جنگنده و دونده در ترکیبش بهره می‌گیرد.

شاهین طبع با بیان اینکه نمی‌توان پتروشیمی را قهرمان لیگ دانست، افزود: الان تیم صدرنشین لیگ هستیم ولی این جایگاه برای من مهم نیست و بیشتر به فکر بازی‌های سنگین مرحله پلی اف هستم.

سرمربی پتروشیمی بندرامام گفت: امسال لیگ خوبی داریم و تیم‌ها به هم نزدیک هستند ولی بیشتر آن ها با مشکلات مالی و اقتصادی درگیر هستند.

 شاهین طبع گفت: مشکلات مالی دامن لیگ را گرفته است و تیم پتروشیمی هم از این قاعده مستثنی نیست و درحال حاضر در چارچوب خاص خودش مشکل دارد.

 تیم پتروشیمی بندرامام در هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال مردان موفق شد عصر دوشنبه میزبان خود شهرداری کاشان را با نتیجه 82 بر 62 شکست دهد تا با 21 امتیاز جایگاهش را در صدر جدول تثبیت کند.