سرمربی رئال مادرید از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر سویا بسیار راضی و خوشحال است و به ستایش از آن‌ها پرداخت.

به‌ گزارش مرور نیوز ‌و ‌به نقل از مارکا، رئال‌ مادرید در شبی که کریستیانو رونالدو و سرخیو راموس را در اختیار نداشت کار راحتی برابر سویا داشت و توانست این تیم را در جام حذفی اسپانیا با سه گل از پیش رو بر دارد.

ستاره رئال‌ مادرید در این دیدار خامس رودریگز بود که دو گل به ثمر رساند. دیگر گل رئال را واران وارد دروازه‌ حریف کرد.

زین‌الدین زیدان در نشست خبری بعد از بازی این گونه واکنش نشان داد: از نتیجه به دست آمده بسیار خوشحالم. این نخستین بازی ما بعد از تعطیلات بود و توانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و با شایستگی پیروز بازی شویم. در دیدار امشب به بازیکنانی بازی دادم که فرصت زیادی در فصل جاری نداشته بودند. بازیکنان جایگزین هم بسیار خوب ظاهر شدند و این نشان می‌دهد که تیم خوبی داریم.

او ادامه‌ داد: بازی بی‌نقصی را برابر سویا به نمایش گذاشتیم. خوشحالم که چنین بازیکنان با کیفیتی را در اختیار دارم. بازیکنان اصلی رئال‌ مادرید از عملکرد جایگزینان خود خوشحال هستند. گل نخوردن برابر تیمی هجومی هم‌چون سویا دستاورد بسیار خوبی است و با خیال راحت در دیدار برگشت به میدان می‌رویم. برابر حریف بزرگی بازی کردیم. از عملکرد بازیکنان و نتیجه‌ بازی رضایت کامل را دارم. با حریف بسیار سر سختی بازی کردیم و بدون شک دیدار برگشت آسان نخواهد بود. بازی سختی پیش رو داریم.

زیدان درباره غیبت کریستیانو رونالدو گفت‌: رونالدو در دیدار شنبه آینده برابر گرانادا به میدان خواهد رفت. فصل طولانی پیش رو داریم و باید بازیکنان با نشاط و انگیزه فراوان به میدان روند. من به همه بازیکنان نیاز داریم.

سرمربی رئال‌ مادرید در پایان سخنانش ‌اضافه کرد: من به دنبال رکورد شکنی با رئال مادرید نیستم. هدف ما این است که در هر بازی نهایت تلاش خود را به کار گیریم و با نهایت آمادگی برابر حریفان به میدان رویم.