نماینده وزن ۶۳ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران با ارائه نمایشی هجومی و هوشمندانه از حریف ازبک عبور کرد و دومین مدال طلا را برای تیم حسن رنگرز در مسابقات قهرمانی آسیا به دست آورد.

به گزارش مرور نیوز، بعد از پیروزی پویا دادمرز در فینال وزن 55 کیلوگرم و کسب مدال طلای وزن اول مسابقات قهرمانی آسیا از سوی شاگردان حسن رنگرز، دومین فینال امروز (یکشنبه 20 فروردین) بین ایمان محمدی و شرموخامد شریبجانوف ازبکستانی برگزار شد.

ایمان محمدی که برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا توانست برادرش عارف محمدی را پشت سر بگذارد، بعد از استراحت در دور اول، 9-صفر از سد نیراج هندی و جین سئوب سونگ کره‌ای گذشت و فینالیست شد.

او مبارزه فینال با شریبجانوف ازبک را هجومی شروع کرد، در وقت اول با خاک کردن حریف صاحب دو امتیاز شد و در ادامه نیز برتری‌اش را به رخ حریف کشید و 4 امتیاز دیگر گرفت تا وقت اول را 6-صفر به سود خود تمام کند.وی اجازه نداد فینال 6 دقیقه‌ای شود و یک دقیقه و 50 ثانیه مانده به پایان مبارزه، با امتیاز کامل 9-صفر به برتری و مدال طلا رسید.

باتوجه به اینکه امین کاویانی‌نژاد به دلیل مصدومیت در فینال وزن 77 کیلوگرم مقابل آکژول محموداف کشتی نخواهد گرفت، ناصر علیزاده و امین میرزاراده دو فینالیست دیگر تیم ایران در این رقابت‌ها هستند که برای کسب مدال طلا مبارزه خواهند کرد.