سرمربی دورتموند با وجود پیروزی برابر وردبرمن از عملکرد شاگردانش راضی نیست.

به گزارش مرور نیوز، بوروسیا دورتموند دور برگشت بوندسلیگا را با پیروزی آغاز کرد. این تیم با وجود این‌که پیر امریک اوبامیانگ، بهترین گلزن خود را در اختیار نداشت اما توانست در دیدار برابر وردبرمن با نتیجه‌ دو بر یک به پیروزی برسد.

توماس توخل در نشست خبری بعد از بازی گفت‌: متاسفانه فرصت های زیادی را از دست می‌دهیم. شروع خوبی داشتیم و خیلی سریع به گل رسیدیم اما در حالی  که می‌توانستیم گل دوم را به راحتی به ثمر برسانیم، فرصت‌ها را یکی پس از دیگری از دست می‌دادیم.

او ادامه‌ داد: تیمی که می‌خواهد  به پیروزی برسد، باید قدر موقعیت های خود را بداند. به وردربرمن در بعضی از دقایق بازی اجازه دادیم دروازه ما را تهدید کند. با وجود اینکه تیم میزبان ۱۰ نفره شده بود اما گل تساوی را به ثمر رساند. این اتفاق ناامید کننده بود ولی خوشبختانه در نهایت گل پیروزی را به ثمر رساندیم تا سه امتیاز را به دست آوریم.

توخل در  پایان سخنانش نیز گفت‌: از عملکرد تیمم در این دیدار راضی نیستم. می‌توانستیم پیروزی پر گلی را به دست آوریم اما مهم، نواخته شدن آهنگ پیروزی بود. خوشبختانه سه امتیاز را کسب کردیم. امیدوارم در دیدارهای بعدی بهتر از این ظاهر شویم.

دورتموند با پیروزی، با ۳۰ امتیاز موقتا به رده چهارم جدول رده‌بندی صعود کرد.