سرمربی اسپانیایی که پاری ‌سن‌ ژرمن از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر بوردو راضی است تاکید کرد تیمش بازی به بازی بهتر خواهد شد.

به گزارش مرور نیوز، پاری ‌سن‌ ژرمن در نیمه نهایی لیگ کاپ فرانسه مقتدرانه ظاهر شد و توانست با نتیجه‌ چهار بر یک بوردو را از پیش‌رو بردارد.

طبیعی است اونای امری از عملکرد شاگردانش راضی و خوشحال باشد. او بعد در نشست خبری بعد از بازی گفت‌: بسیار خوشحالم که یک بار دیگر هواداران  را خوشحال کردیم. با اعتماد به نفس بالایی بازی کردیم. نتیجه‌ به خوبی نشان می‌دهد که چه تیمی شایستگی پیروزی را داشت. بازی به بازی در حال‌ بهتر شدن هستیم. اطمینان دارم که بهتر از این هم ظاهر خواهیم شد.

او ادامه‌ داد: به دنبال صعود کردن به فینال و کسب عنوان قهرمانی هستیم. این دیدار را باید فراموش و به دیدار حساس برابر موناکو در لاشامپیونه باید فکر کرد. دیدار بسیار حساسی پیش‌رو داریم. موناکو در شرایط خوبی به سر می‌برد و در صدر جدول رده‌بندی جای دارد ولی ما هم آمده هستیم تا بهترین بازی خود را به نمایش بگذاریم.

دو تیم موناکو و پاری ‌سن‌ ژرمن در هفته بیست و دوم لیگ فرانسه، یکشنبه هفته آینده به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار در حالی ‌برگزار می‌شود که موناکو با ۴۸ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی جای دارد و پاری ‌سن‌ ژرمن هم با ۴۵ امتیاز در رده سوم است.