مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: تمرینات خوبی انجام داده‌ایم و فردا مقابل نفت برای پیروزی به زمین خواهیم رفت.

به گزارش مرور نیوز، حیدر شریفی مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان که در غیاب سرمربی این تیم در نشست خبری حاضر شده بود در ابتدای صحبت‌های خود ضمن عرض تسلیت به شهدای آتش‌نشانی که در حادثه ساختمان پلاسکو شهید شدند، گفت:‌ پرواز استقلال خوزستان به تهران به دلیل گردوغبار زیاد در هوا لغو شد. خانم ابتکار قول‌هایی داده بود تا گردوغبار از خوزستان برود، اما ما هنوز درگیر گردوغبار هستیم. به خاطر همین مسئله پرواز ما به تهران لغو شد و من در نشست خبری حاضر شد.

وی درباره بازی فردا مقابل نفت تهران هم خاطرنشان کرد:‌ قطعاً بازی فردا بازی خیلی خوبی خواهد شد. روی نیمکت تیم نفت علی دایی می‌نشیند که انگیزه متفاوتی برای این بازی دارد و قطعاً این انگیزه را به بازیکنانش هم منتقل می‌کند. ما بعد از بازی سنگینی که مقابل سپاهان انجام دادیم، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم این تمرینات خوب برای بازی فردا مؤثر باشد، چون ما برای پیروزی به تهران می‌آییم و امیدوارم فردا این اتفاق رخ بدهد.

مربی استقلال خوزستان در خصوص حرکت سینوسی این تیم در نتیجه‌گیری هم اظها رداشت: به هر حال ما تیم خیلی جوانی هستیم و میانگین سنی ما پایین است. بازیکنان جوان ما احساسی بازی می‌کنند. ما باید تراکتورسازی را با 3 گل می‌بردیم، حتی در بازی با استقلال در تهران گل ما را آفساید گرفتند اما بردیم. بازی با سپاهان هم یکی از زیباترین بازی‌ها بود که انجام دش. وجود عبدالله ویسی روی نیمکت سپاهان انگیزه‌ها را بالا برده بود، البته من قبول ندارم که نوسان زیادی داریم. سن تیم ما پایین است و اکثر بازیکنان ما زیر 23 سال سن دارند.

شریفی در مورد اینکه صحبت از استعمال قلیان و سیگار بین برخی از بازیکنان فوتبال رواج دارد و اینکه شما آیا چنین مسئله‌ای را دیده‌اید، افزود: شخصاً چنین موضوعی را ندیده‌ام. اما چیزی که وجود دارد این است که استعمال دخانیات کار بسیار زشت و شنیعی است که متأسفانه خوب جلوه داده می‌شود. شاید برخی‌ها استفاده کنند، اما من در تیم خودمان ندیده‌ام که بازیکنی به این سمت برود شاید معدود بازیکنانی این کارها را انجام دهند، اما باید مواظب رفتارهایشان باشند چون آنها الگوی کودکان هستند و قطعاً این مسائل بدآموزی دارد.

وی درباره وضعیت استقلال خوزستان برای بازی فردا هم اظهار داشت: خوشبختانه فردا همه بازیکنان خودمان را در اختیار داریم. بازیکنان ما آماده و با انگیزه هستند و مطمئنا اگر بازیکنان ما تمرکز خودشان را حفظ کنند می‌توانیم روز خوبی داشته باشیم.