سرمربی چلسی عنوان کرد از بازی با برنتفورد دو هدف داشت که به هر دوی آنها دست یافت.

به گزارش مرور نیوز، چلسی در دور چهارم رقابت‌های جام حذفی انگلیس موفق شد با چهار گل برنتفورد را از پیش‌رو بردارد تا به مرحله بعدی راه یابد.

در این دیدار برانیسلاو ایوانوویچ بعد از مدت‌ها در ترکیب چلسی قرار گرفت و موفق شد بازگشت خود به ترکیب را با گل پاسخ بدهد. دیگر گل‌های چلسی را در این بازی ویلیان، پدرو رودریگس و میچی باتشوایی به ثمر رساندند.

آنتونیو کونته بعد از پایان مسابقه در ابتدا به تمجید از بازیکنانی پرداخت که کمتر در ترکیب چلسی صدرنشین به میدان رفتند. او درباره این موضوع گفت‌: خوشحالم چهره‌هایی را در ترکیب دیدیم. بازیکنانی همچون آسمیر بگوویچ، جان تری، کورت زوما و ایوانوویچ همگی نمایش خوبی در ترکیب تیم داشتند. خوشحالم که این وضعیت را می بینم. کار من به عنوان انتخاب یازده بازیکن اصلی خیلی سخت است. البته این سختی را دوست دارم. باید بگویم که ایوانوویچ اینجا یک اسطوره است. او بازی‌های زیادی را برای چلسی انجام داده است و جام های زیادی نیز کسب کرده است. در این فصل او مانند چند سال گذشته در ترکیب به میدان نرفته است. باید منتظر بمانیم تا بیشتر وضعیت او را مورد بررسی قرار بدهیم. او باید بهترین تصمیم را برای خودش بگیرد. حالا هر تصمیمی که می‌تواند باشد. برای او احترام  زیادی قائل هستم. هم او و هم دیگر بازیکنان. ما در پستی که ایوانوویچ بازی می‌کند نیاز به چند بازیکن جایگزین داریم تا نیمکت قوی‌تری داشته باشیم.

سرمربی چلسی در ادامه گفت‌: از مسئولیت پذیری تیمم کاملا راضی هستم. فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم. کسب دهمین برد پیاپی خانگی لذت‌بخش است. تمام بازیکنانی که در عضویت باشگاه هستند، باید بدانند برای تیم مهم هستند. برایم خیلی مهم بود که به مرحله بعد جام حذفی صعود کنیم که خوشبختانه به هدفمان هم رسیدیم. دیگر هدفی که در این بازی داشتم این بود که به بازیکنانی میدان بدهم که کمتر در ترکیب قرار گرفتند تا هم آنها را به شرایط بازی بازگردانیم. اینکه بازیکنان اصلی برای مصاف سه‌شنبه شب برابر لیورپول استراحت کافی داشته باشند. خوشبختانه به هر دو هدف خودمان از این بازی دست یافتم. منتظر هستیم ببینیم در مرحله بعد قرار است با چه تیمی بازی کنیم تا خودمان را برای مرحله بعد جام حذفی نیز آماده کنیم.

چلسی در حالی سه‌شنبه شب برابر لیورپول به میدان خواهد رفت که در صورت کسب برد، گام بلندی به سوی قهرمانی برمی‌دارد اما در صورتی که آبی پوشان لندنی شکست بخورند، لیگ برتر جذاب‌تر از قبل دنبال خواهد شد.