اشتباهات داوری اخیر این روز ها صدای همه را در آورده در عوض سوت های داوری به صدا در نمی آید.

به گزارش خبرنگار مرور نیوز، در چند هفته اخیر داوری ها اشتباهات فراوانی داشتند که همین امر سبب شده تا صدای مربیان و بازیکنان درآید. در بازی فولاد و سیاه جامگان آنقدر اشتباه فاحش بود که خداداد عزیزی تیم را بیرون کشید و نعیم سعداوی سرمربی فولاد هم که به سود تیم او پنالتی گرفته بودند هم از اشتباه داوری گله گی کند به همین دلیل دپارتمان داوری دیروز نشست خبری گذاشت که مشکلات داوران را بازگو کرد.

 در این نشست از به روز شدن علم داوری تا بی تقصیری داوران صحبت شد اما حتی اگر ورزشگاه هم به آتش کشیده شود داور مقصر نیست نکته قابل توجه اینجاست که تکلیف تیمی که هر فصل حدود 10 میلیارد هزینه  می کند چیست؟

 آیا باید بخاطر اشتباه داوری لطمه مالی سنگین ببینند؟ اینکه اشتباه داوری جزوی از فوتبال است درست اما تکلیف تیم های متضرر چه می شود؟ آیا باید میلیارد ها تومان پولشان بخاطر یک اشتباه روی هوا باشد؟

در بازی دیشب بارسلونا مقابل بتیس داور بازی گل اول بارسا را نگرفت و انریکه هم در مصاحبه گفته بود که همچین خطاهایی ممکن است در داوری پیش بیاید، اما سوال اینجاست که اگر انریکه در لیگ ایران بازی می کرد و هر هفته دچار اشتباهات داوری می شد باز هم این حرف را می زد؟ چرا فضای رسانه های داخلی به سمتی رفته که هجمه آن به سمت سرمربیان است آیا نباید رسانه های به درستی قضاوت کنند که داوران ما پر اشتباه هستند.