فدراسیون های تکواندو و فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی تصمیم گرفتند برای تیم تکواندو در یونیورسیاد ۹۶ با مینو مداح همکاری کنند که مداح این مسوولیت را نپذیرفت.

به گزارش مرور نیوز، بیست و نهمین دوره مسابقات یونیورسیاد جهانی دانشجویان از تاریخ 28 مرداد ‌ماه تا هشتم شهریور سال 96 به مدت یازده روز در کشور چین تایپه برگزار می‌شود. تیم تکواندوی ایران در دور قبل رقابت ها به عناوین زیادی رسید. در دور قبلی این رقابت‌ها و در بخش زنان تیم ایران با هدایت مینو مداح در مسابقات حضور پیدا کرد که به دلیل کسب نتایج درخشان در آن دوره، فدراسیون تکواندو و فدراسیون ورزش های دانشگاهی تصمیم گرفتند که با مینو مداح برای یونیورسیاد بعد نیز همکاری کنند. البته مداح این مسئوولیت را قبول نکرده است و جواب او با نه قاطعانه همراه بوده است.

 فدراسیون تکواندو بعد از رقابت‌های انتخابی المپیک و کسب سهمیه توسط کیمیا علیزاده تصمیم گرفت مهرو کمرانی را جایگزین مداح کند تا سرمربی سابق تیم‌ ‌ملی زنان با دلخوری از تیم کنار رود. مداح در همان برهه اعلام کرد که مسئوولان این اتفاق را به خدا واگذار می کند و حاضر نیست دیگر با فدراسیون تکواندو همکاری داشته باشد.

پس از این اتفاق بارها از مداح برای نظارت فنی رقابت‌های لیگ و کلاس های مربی دعوت شده که او به دلیل مسائل گذشته حاضر به همکاری با فدراسیون نشده است.

مسابقات تکواندوی انتخابی دانشجویان سراسر کشور در بخش کیوروگی و پومسه و در دو گروه مردان و زنان از روز چهارشنبه (13 بهمن) به مدت چهار روز در خانه تکواندو فدراسیون برگزار می‌ شود.