تمرین روز دوشنبه استقلالی‌ها در حالی برگزار شد که به نظر می‌رسد کاوه رضایی هم بازی این تیم مقابل ماشین‌سازی تبریز را از دست داده است.

به گزارش مرور نیوز، تمرین روز سه‌شنبه استقلالی‌ها در کمپ مرحوم حجازی برگزار شد.

پیش از آغاز این تمرین بازیکنان به مدت یک ساعت در جلسه فنی حاضر شدند و آنالیزی از تیم ماشین‌سازی تبریز به آن‌ها نشان داده شد.

یعقوب کریمی که به دلیل مصدومیت در تمرین‌های قبلی استقلال حاضر نبود در این تمرین حاضر شد. به نظر می‌رسد او می‌تواند در بازی با ماشین‌سازی به استقلالی‌ها کمک کند اما جابر انصاری و هرائر مگویان همچنان در تمرین‌های استقلال غایب هستند و به این ترتیب حضور آن‌ها در بازی با ماشین‌سازی منتفی است.

وضعیت کاوه رضایی مهاجم استقلال هم برای بازی با ماشین‌سازی در هاله‌ای از ابهام است. این بازیکن از طرفی به دلیل دو کارته بودن و نگرانی از محرومیتش در داربی شاید در مقابل ماشین‌سازی به میدان نرود ولی ظاهرا جدا از این مسئله، او با کمی مصدومیت هم روبه‌روست.

کاوه رضایی در این تمرین حاضر شد ولی تنها دقایقی به صورت اختصاصی تمرین کرد و به دلیل احساس درد با نظر کادر فنی و کادر پزشکی به تمرین‌ها ادامه نداد.

به این ترتیب شرایط او هم برای بازی با ماشین‌سازی در هاله‌ای از ابهام است. هرچند که احتمال بازی نکردن او بیشتر از بازی کردنش است.