شانزدهمین دوره مسابقات گلف باشگاهی کشور با قهرمانی تیم نفت و گاز مسجدسلیمان به پایان رسید.

به گزارش مرور نیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون گلف، شانزدهمین دوره مسابقات یادواره مرحوم شهباز حسین پور، گلفباز فقید و برجسته کشور با حضور 17 تیم از استان های سراسر کشور برگزار و با شناخت نفرات برتر پایان یافت. این دوره از مسابقات با حضور تیم های نفت و گاز مسجدسلیمان، ملی حفاری اهواز، سورتمه اهوازو تیم های استان های آذربایجان شرقی، اصفهان، یزد، قم ، چهارمحال و بختیاری ولرستان برگزار و گلفبازان طی 2 روز به مصاف یکدیگر رفتند.

در پایان این رقابت ها و در کسب مقام تیمی، نفت و گاز مسجدسلیمان عنوان نخست مسابقات را به خود اختصاص داد، تیم ملی حفاری اهواز به عنوان دومی رسید و تیم سورتمه اهواز بر روی سکوی سوم این رقابت ها قرار گرفت. در کسب نتایج انفرادی نیز حمیدرضا شهنی اول شد، عباس قنبری به عنوان دومی رسید و حمیدرضا شینی عنوان سومی این رقابت ها را از ان خود کردند.

در مراسم اختتامیه کاپ و حکم و مدال تیمهای اول تا سوم لیگ برتر سال 95 با حضور مهندس ناصری مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان و جمعی از مسولان شهرستان و پیشکسوتان گلف کشور اهداء شد.

همچنین در این مراسم از کمیته فنی مسابقات آقایان قلیزاده؛ بهداروند؛ موسوی؛ نصیری؛ مولایی و بهادری بودند و از همکاری و تلاشهای هییت گلف خوزستان و هییت گلف مسجد سلیمان و شرکت نفت و گاز مسجد سلیمان از سوی دکتر سعیدی رییس فدراسیون گلف تقدیر بعمل آمد