سرپرست تیم فوتبال جوانان صبای قم گفت: تیم فوتبال جوانان صبای قم از سوی کمیته استیناف فدراسیون فدراسیون فوتبال در پرونده بازیکن غیر قانونی تبرئه شد.

به گزارش مرور نیوز، اصغر زرگر اظهار داشت: کمیته استیناف فدراسیون فوتبال سرانجام رأی خود را در مورد تیم جوانان صبای قم صادر کرد و این تیم و بازیکن مورد اتهام صبا را تبرئه کرد.

وی افزود: با صدور رأی به سود تیم جوانان صبای قم و تبرئه این تیم و بازیکن مورد اتهامش، تیم جوانان صبای قم جواز حضور در مرحله دوم لیگ دسته اول جوانان کشور را به دست می‌آورد و به زودی در این مرحله با حریفان خود رقابت می‌کند.

سرپرست تیم فوتبال جوانان صبای قم گفت: تیم جوانان صبا مدت‌ها پیش مسابقات خود را در دور نخست با صدرنشینی به پایان برد اما کمیته انضباطی این تیم را به دلیل استفاده از یک بازیکن غیرمجاز از صعود به دور دوم منع کرده بود با این حال بی گناهی صبا در کمیته استیناف مورد تایید قرار گرفت.

زرگر بیان داشت: مسابقات لیگ دسته اول جوانان کشور در گروه‌های مختلف به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و 2 تیم برتر هر گروه راهی مرحله دوم شدند تا در نهایت چهره تیم‌های راه یافته به لیگ برتر فوتبال جوانان کشور در سال 96 مشخص شود.

وی عنوان کرد: صبا در مرحله گروهی صدرنشین شد و به عنوان تیم اول راهی دور بعد شد و تیم‌های فوتبال فجر سپاسی شیراز و شهید وفایی شیراز دیگر تیم‌های صعود کننده از این گروه شدند تا هر دو نماینده استان فارس پس از صبا به مرحله دوم برسند.

سرپرست تیم فوتبال جوانان صبای قم تصریح کرد: صبای قم نیز در فصل جاری مسابقات لیگ، با شهرداری اراک، مس رفسنجان، فجر شهید سپاسی، پدیده اصفهان، شهید وفائی شیراز هم گروه بود و اکنون همانند فصل گذشته شانس خود را برای راهیابی به لیگ برتر جوانان آزمایش می‌کند.