مربی جدید تیم ملی هندبال ایران با بیان اینکه این تیم در یک سال گذشته برنامه ای نداشته است، گفت: حضور در تیم ملی ایران برایم افتخار بزرگی است و امیدوارم بتوانم در این زمینه مفید باشم.

به گزارش مرور نیوز، علیرضا حبیبی در خصوص انتخابش به عنوان مربی تیم ملی هندبال گفت: امروز به عنوان مربی تیم ملی هندبال انتخاب شدم و کارم را به زودی شروع خواهم کرد.
وی در خصوص اینکه آیا همچنان به کار خود در باشگاه ها ادامه خواهد داد، اظهار کرد: هیچ مشکلی برای این مساله وجود ندارد، زیرا فعالیت در باشگاه ها و تیم ملی با هم تداخلی ندارند و می توانم در هر دو مسئولیت به کار خود ادامه دهم.
مربی جدید تیم ملی هندبال ایران در خصوص انتخاب سرمربی خارجی برای تیم ملی گفت: از این مساله بی خبر هستم و برای من فرق نمی کند سرمربی تیم ملی از چه کشوری انتخاب شود.
وی در رابطه با حضور سرمربی خارجی صاحب نام در راس تیم ملی اظهار کرد: قطعا این اتفاق به هندبال ایران کمک زیادی خواهد کرد و امیدوارم هرچه سریعتر این اتفاق رخ دهد.
حبیبی ادامه داد: امیدوارم تیم ملی هرچه سریعتر به روز های خوب خود بازگردد و بتواند بازهم بدرخشد. تیم ملی هندبال یکسال است که هیچ برنامه ایی نداشته و این مساله قطعا به سود هندبال ایران نخواهد بود.
علیرضا حبیبی امروز با حکم علیرضا رحیمی رئیس فدراسیون هندبال به عنوان مربی تیم ملی انتخاب شد.