زدن 7 گل در نیمه دوم نشان می‌دهد که استقلال در 6 بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان در نیمه دوم برنامه‌های شایسته‌تری را برای موفقیت دارد.

به گزارش مرور نیوز، استقلال در این مسابقات 10 گل زده و 4 گل خورده دارد.


استقلال در دقیقه اول توسط کاوه رضایی گل زد (التعاون رفت) و در دقائق 13 و 17 با دریافت 2 گل برابر لوکوموتیو والاهلی موقعیتی خوب ندارد. آنها در دقیقه 19 توسط جابر انصاری (التعاون برگشت) گل زده و تا دقیقه 20 مسابقاتشان با حریفان 2-2 هستند.


استقلالی‌ها در دقیقه 37 با یک گل از فرشید اسماعیلی (لوکوموتیو رفت) نیمه اول بازیهای خود برابر 3 حریف خود یعنی التعاون عربستان، الاهلی امارات و لوکوموتیو تاشکند را با برتری لغزان تمام کرده‌اند.


اما در نیمه دوم، استقلال در دقیقه 46 گل خورده است (الاهلی). آنها تا دقیقه 47 بازی‌هایشان برابر حریفان 3-3 هستند.


استقلال در دقیقه 59 توسط کاوه رضایی 4-3 پیش هستند (برگشت الاهلی) ولی اوج هنر نمایی آنها به 20 دقیقه پایانی بازیهایشان بر می‌گردد. در این 20 دقیقه استقلال شش گل زده است ویک گل خورده است.


محسن کریمی در دقیقه 70(التعاون-رفت) امید ابراهیمی در دقیقه 74(الاهلی رفت)، کاوه رضایی در دقیقه 76(التعاون برگشت)، علی قربانی در دقیقه 84(لوکوموتیو-رفت)، کاوه رضایی در دقیقه 87(لوکوموتیو برگشت) وپادوانی در دقیقه 89(التعاون رفت) گل زده وتنها گل دریافتی آنهه در دقیقه 1+90 بوده است.


استقلال با زدن 6 گل در 20 دقیقه آخر و دریافت تنها یک گل نشان از بهره مندی از قدرت بدنی و دوندگی بالا و داشتن یک مربی دور اندیش برای دقائق واپسین دارند. منصوریان در تیم نفت تهران هم تجربه برد در واپسین دقائق بازی را بارها و بارها داشته است.


در مجموع استقلال در 70 دقیقه اول بازی 4-3 از حریفان پیش بوده اما در 20 دقیقه آخر 6-1 از حریفان خود پیش است.